Söka till staff eller fortsätta rpa?

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KleckeN

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
167
Har tänkt lite på att söka till staff men om jag söker t staff (och blir accepterad) så kommer jag ju typ inte kunna rpa nåt. Behöver veta vad folk tycker jag ska göra.

Om jag blir staff kanske jag gör staffarbetesstream

Senast ändrad:
Jag har suttit i denna position sen innan på andra servrar! Både Staff-Arbete som Roleplay är ju roligt! Mitt starkaste förslag är att du fortfarande Streamar, Roleplay samt gör Staff-Arbete! Alltså att du delar up dagarna! Du väljer dem olika timmarna där du gör Staff-Arbete och där du gör Roleplay! Eller kanske delar up en dag gör du staff-arbete och en dag roleplay du! Låt inte tanken stoppa dig ifrån att ha roligt! Utom dela up de så du kan göra allt 3 men på olika tider!

Jag har suttit i denna position sen innan på andra servrar! Både Staff-Arbete som Roleplay är ju roligt! Mitt starkaste förslag är att du fortfarande Streamar, Roleplay samt gör Staff-Arbete! Alltså att du delar up dagarna! Du väljer dem olika timmarna där du gör Staff-Arbete och där du gör Roleplay! Eller kanske delar up en dag gör du staff-arbete och en dag roleplay du! Låt inte tanken stoppa dig ifrån att ha roligt! Utom dela up de så du kan göra allt 3 men på olika tider!
tror inte phillip hade gillat den idéen, är man staff så är man staff

Tjena satsa på staff tycker jag, behövs mer staffs en vad det behövs gäng medlemmar just nu.

Ex. boss över mara salvatrucha (ms-13)

haha jag var boss över gänget ni köpte upp går det bra med det?

Tjena satsa på staff tycker jag, behövs mer staffs en vad det behövs gäng medlemmar just nu.

Ex. boss över mara salvatrucha (ms-13)

haha jag var boss över gänget ni köpte upp går det bra med det?

Ja. lite trögt med medlemmar som är aktiva och har bra krim rp men annars går det ganska bra

Ja. lite trögt med medlemmar som är aktiva och har bra krim rp men annars går det ganska bra
jo det har man märkt, ni började skjuta mot mig på drog försäljningen av ingen anledning lite kasss rp men ni går i våra fotspår där vid mazebank hahhah. När ni kommer ut och säger ''stick härifrån'' Exakt så sa vi också hahah

jo det har man märkt, ni började skjuta mot mig på drog försäljningen av ingen anledning lite kasss rp men ni går i våra fotspår där vid mazebank hahhah. När ni kommer ut och säger ''stick härifrån'' Exakt så sa vi också hahah
Hahaha. Bytt hus men visste inte att vi skjutit mot er på drogförsäljningen

bra vi körde street, tycker det är viktigt att hålla kläder/beteende som gänget ändå har. Alltför många gäng som inte följer deras gängnamn bettende osv.

du hade passat som staff och asså jag var ju support eller aa nu heter det ju trainee men då hade jag faktist tiden att rollspela då och då så du gör som du själv vill

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka