Accepterad Rzttan | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rzttan

Medlem
Servervakt
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Caroline Lindqvist

Vad är ditt discord namn? Myers

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Amanda Brown 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hjälpsam, Skötsam och Ganska Försiktig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Amanda är mest ute att kunna leva ett hederligt jobb och kunna försörja sig själv, samt olika jobb för att lära känna mer personer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag heter Amanda Brown och är född den 7 Augusti 1999. Jag är en snäll, social och hjälpsam person som alltid vill andra väl. Jag tycker om att jobba med människor och gillar att hjälpa folk så mycket jag kan. Jag har ett stort intresse för Dans och försäljning. Anledningen till det är att jag tycker om att ge bra service och se till att människor blir nöjda. I framtiden vill jag gärna arbeta som säljare eftersom jag trivs med att hjälpa andra att hitta det de behöver. Mitt intresse för försäljning kommer delvis från min uppväxt, som var ganska svår. Mina föräldrar höll på med illegala saker, vilket påverkade mig och mina två syskon mycket. Vi hade det ofta svårt hemma och fick ta stort ansvar tidigt i livet. Trots detta har jag lärt mig vikten av att göra rätt för sig och att hjälpa andra på ett ärligt sätt. Idag har jag en bra relation med mina syskon men bara kontakt med min mamma. Min pappa har gått bort och försvann ur mitt liv vid en tidig ålder. Det som hände under min uppväxt har gjort mig starkare och mer motiverad att skapa en bättre framtid.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man lägger mer fokus på upplevelsen och storyn och inte alltid vara bäst och vinna allt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har inte direkt brutit mot nån allvarlig regel, men är ganska ny på rp så vissa ord slipper iväg innan jag hinner reagera.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM = Använda din bil att köra på/döda någon utan direkt RP-bakgrund.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, vill ni veta något mer kan ni bara fråga.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka