Antagen Ryze | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ryze

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? realryze

Ange ditt födelsedatum 12 Januari 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlemskaps ansvarig var att jag vill börja som MA Senare gå vidare till Staff så jag får en lite enkel start. Samt vill jag hjälpa Unives Community att växa så dom får in flera medlemmar och flera spelare till sin server. Jag har tidigare kört på olika servrar där jag har varit MA avs så jag har mycket erfarenheter. Samt tycker jag om att hjälpa folk och att vara trevlig. Och så vill jag att alla ska ha en chans att kunna bli medlem så jag kommer vara väldigt aktiv och kolla igenom väldigt många ansökningar samt tar väldigt många muntliga intervjuer. Som sagt har jag nästan koll på allt då jag har varit MA och Staff på väldigt många servrar tidigare. Och jag vill ansöka till medlemskaps AVS pågrund utav att jag tycket att det var kul på dom tidigare servrarna jag har kört på. Och så tycker jag att detta är en perfekt start innan Staff. Så om jag blir godkänd kommer jag tycka att det kommer bli jätte kul att lära känna folk och ha kul.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som medlemskaps ansvarig för att jag kommer vara väldigt aktiv det kommer resultera till flera medlemmar och flera personer med medlem rollen jag kommer ta många intervjuer och vara super aktiv som sagt. samt gillar jag och prata med folk alltså jag har mycket social kompentens alltså jag tycker om att prata med folk. Samt är jag trevlig och schyst alltså jag är inte kakig och håller på att lalla. jag är aktiv minst 6-7 timmar om dagen. Respekt- Jag kommer ha respekt och inte lalla men då ska dom som jag tar intervjun och ha respekt och inte lalla som kommer jag följa servern regler. Samt är vet jag mycket om medlemskaps avs då jag har varit det innan.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta personer med respekt och vara trevlig. samt ska man lyssna på vad det är dom säger. Man ska inte vara kaksig och vara dryg man ska vara schyst mot dom man tar in och vara trevlig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att man inte ska lalla jag har 0 Tolerans mot Rasims. Samt att folk ska ha kul och ha en rolig och socialt för både parterna så man inte bara har kul för min part då blir det ju tråkigt för den andra parterna. Så man ska inte lalla man ska ha social RP och realistisk RP och att man ska följa reglerna och läsa igenom dom.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jag skulle ha ansvaret att ta in medlemmar som har en bra ansökan alltså jag kommer inte ta in någon person som har en dålig ansökan alltså att hen har blivit nekad på sin ansökan Samt ska dom som jag drar in följa regelrna alltså dom ska ha lite koll på reglerna. . Att hjälpa och visa respekt mot alla medlemmar på servern och inte ha något rasism för det blir tråkigt och lalligt dom medlemmar jag ska jag försöka få bort lallet mot. . Det är viktigt att medlemmarna aktivt

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att inte lalla då medleksaps ansvariga har ett ansvar och är en förebild då blir det ju fuckupp om vi lallar men jag kommer inte rpa jätte mycket jag kommer göra arbetet. Jag kommer såklart att vara inne och rpa lite då och då, Men mest staff arbete.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivit kommer vara vädlgit bra specielt på helger och lov då kommer jag vara jätta aktiv men ungefär 6-7 timmar om dagen.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Noop

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka