Nekad rysk kaviar | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rysk kaviar

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? rodrigo

Vad heter du på discord? la quiqa#7180

Ange ditt födelsedatum 24 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. 15:00 till 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 5

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt ska göra unive till en bättre plats genom att försöka få bort lallare så att vi kan få en högre rp nivå på servern. Jag fattar att det är svårt att banna alla lallare men om man hjälper till så kan vi iallafall minska på antalet lallare vilket gör så att folk kommer att tycka att det blir mycket roligare att spela på servern,

Varför vill du bli servervakt på servern? Det som får mig till at vilja bli servervakt på Unive är att jag gillar att hjälpa till med servrar så att dem får mindre lallare osv. Jag har ju spelat på unive så pass länge så jag märker att om jag blir servervakt så kan jag göra en liten skillnad och det kan innebära att jag får bort många lallare samt personer som inte har följt reglerna utan dem pratar ooc ig och så vidare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är att man använder sin makt til ene fördel till exempel revva i ett scenario eller att banna eller kicka ngn för att man inte gillar dem irl.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka