Nekad rymmefr | Ban Överklagan [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rymmefr

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199213972093/

Ditt Hex-ID: steam:11000014aba0a7d

Vad är din discord tagg? Rymmefr

Vem var det som bannade dig? nekkan

Bild på banmeddelande: hetsooc.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? hets ooc? jag själv tycker inte jag hetsade alls då jag sa allting med ironi o de märks

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. enda jag kan minnas är att jag pratade med en grabb som legit sa att han skulle polis anmäla mig, o då sa ja att han skulle ''komma testa'' på ett skojsamt sätt för vi är bra vänner, jag är förvirrad och vill gärna få denna överklagad då jag trivs mycket på servern och inte tänkte på dess sätt att en staff skulle banna mig för att jag bara ville ha lite roligt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag var antagligen den som gjorde fel då alla kanske inte tar allt på ironi och jag ber så hemskt mycket om ursäkt och har lärt mig av mina misstag, detta kommer ej hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har haft en vdm ban i en dag där jag inte var medlem, sedan jag blev medlem är detta min andra om jag minns rätt. jag har lärt mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag ska nog inte ''hetsa'' då alla inte kanske fattar att det är ironi mellan vissa och att vissa kanske tar det seriöst, det ska jag tänka på och ska dessutom inte upprepa det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, behålla min höga rp nivå och inte stupa ner till andras nivå om de kanske lallar eller bryter mot era regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka