Nekad rymmefr | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

rymmefr

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? Rymmefr

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014aba0a7d

Ange ditt födelsedatum 4 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag 15 ish till kanske 17:50 sedan lite mer på kvällen tisdag onsdag från ca 14:30 till 23:30 med några pauser osv torsdag träning kanske hinner med lite då sedan fredag samt helg 18 ish till typ 04 förutom på söndag då är de ksk 16-23:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär 3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1334617159850004602/1366109395561353317/bantotal_unive.png?ex=680fc004&is=680e6e84&hm=ea1395c637a7b1ae8080d31cd974361af4475c414c775a420336b00d02a739b4&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att hålla koll på spelare i närheten och hjälpa till staffsen så de inte måste hålla koll överallt. som Servervakt ska du dessutom hålla servern ren och fin för de nya spelarna som kommer in så de kanske blir eventuellt medlem och underlätta de för dem så folk kanske inte börjar skrika på de osv. ser jag som servervakt att någon gör fel i ett scenario så ska jag inte banna eller kicka de mitt i scenariot utan att vänta tills scenariot är över samt att jag ska göra det så smidigt som möjligt. om jag t.ex revivear någon så ska jag dokumantera de samt ha bevis så jag inte bara går runt och ressar folk som ber om det. som sagt en servervakt har ansvar att hålla server ren och fin så det underlättar för t.ex de nya.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag själv har varit med om väldigt mycket på så kort till t.ex regelbrott samt att folk lallar för mycket (jag har också lallat lite men lärt mig av mina läxor). jag vill kunna bidra till en bättre RP men ändå se till så att de nya till servern fattar hur man RPar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korrupta server staffs andvänder sina perms till saker de inte egentligen behöver som t.ex revivear sig själv mitt i ett scenario dessutom att du t.ex bannar eller kickar de över något de sagt till dig så du kan vinna scenariot. det är viktigt att du följer regler till dina perms annars innerbär de perms abuse.

Tillbaka