Ej Antagen rymmefr | Ansökan till Servervakt [Ludden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rymmefr

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? Rymmefr

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014aba0a7d

Ange ditt födelsedatum 4 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. vaknar typ 6 på morgonen o sen åka te skolan sen komma hem runt 11-16 beror på dagarna fotbollsträning sen på eftermiddag/kvällar måndag samt onsdag sen lördag eller söndag. lov brukar jag va hemma på OFTAST ibland så är jag iväg men då skriver jag d

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 8 månader (blev godkännd 22 januari 2024)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://1drv.ms/i/c/83a712db4f3fbde8/EcRAefQLu4FGmMJBJX_wqE0BXhu9AmP0AJ6rVN95d8LUGA?e=QggsGo

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. försvara servern så det blir en bra upplevelse för både nya och gamla spelare, tex kicka lallare, lägga svbans när ett regelbrott sker och osv. helt enkelt ska de städa upp det smutsiga så alla får en likadan upplevelse som ska vara lika bra för alla och inte olikt beroende på vart man identifiera sig som eller vart man kommer ifrån.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att tekniskt rätt rengöra från folk som bara kommer in och förstör kanske ett roligt scenario eller lallar och förstör saker. kortfattat se till så allt ser bra ut. se till så inget vidare lall händer osv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. man gör allt för sin egna vinning, t.ex kicka andra i ett pågående scenario eller svbanna folk man inte gillar för de minsta lilla. man gör helt enkelt allt för att vinna ett scenario

Nekad.

Anledning: Utveckla samtliga frågor

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka