Accepterad Rydmo | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rydmo

Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohamed

Vad är ditt discord namn? Rydmo

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jiro El-batal, 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, pratsam, öppen, Lyhörd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jiro El-batal har en bakgrund präglad av både svensk och irakisk ursprung samt en tuff uppväxt med tidig kontakt med kriminalitet genom äldre personer och sina bröder. Han har ADHD och förlorade sin mamma i en bilolycka. Trots sin kriminella bakgrund vill han bli polis, men står nu inför valet att återvända till sitt gamla liv eller bygga något nytt inom polisen på Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög och social rp till servern bland annat kunna hjälpa rollspelarna här att utveckla sitt rollspel till det bättre jag har själv rollspelat här i 3 år och unive var min första server och jag skulle gärna vilja hjälpa folk och lära folk så som ni hjälpte mig när jag var ny då dem flesta nya kommer hit jag kommer att bidra med högrp seriös och social och scenarios där alla parter kan vinna och inte enbart en part vinner.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska spela för vinst i scenarios utan spela för båda parternas skull! Vi gör detta för skojs skull, inte för vinst. Det kan även utgå från PowerGaming 2. Man ska helt enkelt inte spela enbart för vinst; det är viktigt att också vara öppen för att förlora.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, det har nog alla gjort, jag har brutit regler flera gånger i mina år som rollspelare, jag har lärt mig att förbättra felen varje gång.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt Förnuft, vilket är huvudregeln, man ska tänka till en extra gång och tänka om man hade gjort det irl. Meta Gaming, att man inte ska ta OOC Information till ingame.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka