Accepterad Rydmo | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rydmo

Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohamed

Vad är ditt discord namn? Rydmo

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Jiro El-batal, 20 år gammal, har en unik bakgrund med en mix av irakisk och svensk härkomst. Uppvuxen i en ljus och välskött miljö, har han två bröder, Jalle och Mohamed. Trots sin snälla natur är Jiro präglad av en mörkare sida genom sina kriminella syskon. Trots detta strävar han efter att bli polis för att övervinna den kriminella påverkan.

Vid 14 års ålder drogs Jiro in i en värld av äldre individer som introducerade honom till olagliga aktiviteter, inklusive cigaretter och drogförsäljning. Trots att han aldrig suttit inne var han nära och räddades av en advokat. Jiro har haft en tuff uppväxt med förlusten av sin mamma i en tragisk bilolycka när han var 10 år gammal.

Mellanbarnet i familjen, Jiro, har ADHD, vilket gör honom rörlig och energisk. Trots detta är han pratsam och öppen för att diskutera olika ämnen med vem som helst. Efter att ha förlorat vänner när han blev polis, står Jiro inför valet att återvända till sitt gamla liv som kriminell eller bygga nya vänskapsband på Penguin, kanske till och med inom poliskåren. Valet är ännu inte klart för Jiro.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög och social rp till servern bland annat kunna hjälpa rollspelarna här att utveckla sitt rollspel till det bättre jag har själv rollspelat här i 3 år och unive var min första server och jag skulle gärna vilja hjälpa folk och lära folk så som ni hjälpte mig när jag var ny då dem flesta nya kommer hit jag kommer att bidra med högrp seriös och social och scenarios där alla parter kan vinna och inte enbart en part vinner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska spela för vinst i scenarios utan spela för båda parternas skull! Vi gör detta för skojs skull, inte för vinst. Det kan även utgå från PowerGaming 2. Man ska helt enkelt inte spela enbart för vinst; det är viktigt att också vara öppen för att förlora.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jajjemänsan! Jag tänker att jag kan börja med det första och är ju den viktigaste regeln enligt mig Sunt Förnuft vilket innebär att man ska tänka till en extra gång och tänka om man skulle kunnat göra det IRL. FearRP är en regel som innebär att värna om sitt liv om du exempelvis har vapen riktat mot ditt huvud ska du värna och lyssna på vad dem säger och inte ex. springa iväg och skrika etc du har enbart ett liv att leva på ska man alltid tänka! FailRP är tillviss del lik Sunt Förnuft ett exempel är ju då att köra en motorcykel med handbojor det är ju inprincip omöjligt och det går inte ihop helt enkelt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? a jag har rollspelat i 3 år och spelat på många seriösa och hög rp servrar under den tiden också där av också lärt mig mycket jag vet hur man ska rollspela med socialt rollspel och seriöst.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på Unive flera gånger tidigare och, trots att jag har tagit några pauser, har jag alltid känt en stark dragning tillbaka till denna server. Unive erbjuder en trygg och välkomnande spelarbas med trevliga människor, och jag får en känsla av nostalgi varje gång jag återvänder. Det är den känslan och gemenskapen som gör att jag vill vara en del av Unive och bidra till att stärka dess rollspelsvärld.

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka