Accepterad rwadih | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.R8

Icke Medlem
Meddelanden
257
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199379568662

Ditt Hex-ID: steam:11000015498d816

Vad är din discord tagg? lallaren.1

Vem var det som bannade dig? Ludde

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-08 121523.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han banna mig för ingenting jag tog vapen från en kille jag lärde känna ingame och det stog tar emot vapen från polisstashet hur ska jag veta om det är därifrån ta mig i support istället

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille som jag lärde känna ringer mig ingame och säger vill du ha vapen jag säger ja för att jag hade inga vapen och jag var kriminell sen från ingenstans banna ludde mig utan att säga hoppa support så kan vi prata han fråga inte ens vad som hände han pbanna mig ingame och i dcen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig han pbanna mig direkt ingame och i dcen jag hann inte ens hoppa support för att veta jag hann inte ens veta vad jag gjorde för fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. (11 tidigare bans jag gjorde fel då men nu gjorde jag inget fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget vet inte vad jag gjorde jag fick bara vapen från en kille som jag lärde mig känna ingame och jag blev pbannad från allting.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Felaktig ban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det. Jag vill gärna ha tillbaka min medlem krim och donator+ jag anser att det är en felaktig ban och Ludde gjorde fel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka