Nekad .aqua2k | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.aqua2k

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199127515388/

Ditt Hex-ID: steam:11000014592d0fc

Vad är din discord tagg? .aqua2k

Vem var det som bannade dig? hapyx

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag har haft en dålig historik och mycket indragna krims innan och för att jag gjorde ett regelbrott nu men tycker att de är överdrivet att få perma ban indraget allt och har jag bara 4 bans senaste 3 månaderna, Jag tror mest beslutet togs på att jag har varit bannad mycket innan och fått indraget och att jag var typ röd spelare för ett år sen men nu har jag haft lite bans senaste 3 månaderna och indragen krim nån gång i

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gjorde regelbrott ingame / fearp senare blev de support ärende och hapyx kollade upp min historik sen innan den såg inte bra ut många indragna krim roller och då kom han till beslutet att pbanna mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ingen felaktig ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. olika bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tagit en förlust och bara gett upp och rpat med mot parten ist för att dra fram vapen och skjuta och kunde förbättrat min historik följt reglerna

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig kommer inte ske igen har tagit lärdom sen januari hapy la bannen vill verkligen komma tbx och då kommer de vara en hög förbättring från min sida

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka