RuzzyNet | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ruzzy

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
46
Användarnamn: RuzzyNet

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? Ruzzy#2020

Ange ditt födelsedatum 2 September 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag har tänkt att jobbar runt
Vardagar: 14:30 - 21:00
Helger: 08:30 - 23:00

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag kommar att försöka komma in till staffteamet med en bra inställning och göra så jag kanske ger de andra lite energi. Sen tänkte jag att börja läsa ban överklagningar och /report's. Ska också försöka så att inte behöver vänta länge på support och få det så snabbt som bara går. Kommer försöka att sprida glädje bland alla staffs och alla som är på servern och ge den ett bra rykte. Kommer vara inne väldigt mycket på forumet så att alla som vill kan få feedback så de kan utväckla sina svar på t.ex Staff ansökningar. Känner att många som snor bilar på gz och flok som har mask på greenzone, tycker det är tråkigt att staff inte hinner se det. Vill att det inte ska vara någon person som sitter i support länge och bara ta en för en tills det inte är någon på den listan. Ska behandla alla samma som jag vill bli behandlad så att man själv är jätte dryg och sen säger till någon att sluta vara det. Tycker också det är kul att kolla igenoms folks ansökningar till staff, WL-ansvarig osv.

Själv så tycker jag att det är viktigt att vara rättvis mot alla och därför så är det första jag ska göra är fråga ifall någon har bevis på det som t.ex Inspelning. När jag har få sett videon kommer jag försöka granska det och se utifrån bådas perspektiv och försöka förstå båda 2 personerna. Jag ska försöka göra så rättvist som möjligt, ifall det blir svårt så får jag prata med en annan staff och se vad de tycker borde göras i situationen. :)

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag ska väl försöka att vara så positiv som möjligt så andra får den positiviteten. Försöka så att staffen inte ska behöva anstränga sig hela tiden och hjälpa de

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har inte varigt det och har inte ansökt till och vara det heller.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag vet ju reglerna och hur man ska utföra sitt arbete, jag har hört staff prata när jag är i support och jag vet nog lite om hur man ta hand om situationer. Jag har också varigt servervakt ett tag och gillar det mycket! Brukar dva bilar och kicka folk som inte följer reglerna.

Vad kan du om skripts? Nej det är inget som jag kan någonting om men ifall det är ett krav att komma in så är det klart att jag kommer lösa det :)

Varför vill du bli staff? Jag tror att det skulle vara kul att hjälpa folk och träffa nya personer som man inte ha träffat förut. Jag känner att jag skulle vilja hjälpa alla mods head-mods admins Sr.admins och Philip på så många sätt jag kan för att underlätta för de. Kommer vara på så många staffmöten som möjligt så jag vet vad som händer så jag kan få kontroll över lite hur det ligger till. KOmmer också ta feedback från spelare ifall de vill ha några saker som t.ex nya bilar, masker, jobb mm. Tror jag skulle passa för jobbet och jag har mycket tid jag kan jobba på servern. Det finns också många personer som bara dödar en för ingen anledning och sen åker de iväg och det är därför jag vill vara där på plats så mycket som möjligt. :)

Jag kommer vara inne mycket på discorden och prata om diskussioner som rör staffs i ooc ifall jag får det. Jag tycker att det är viktigt att det är en stark rp på servern så det finns många personer som vill komma och spela på servern så vi får en starkare rp känsla. Jag kommer försöka vara aktiv så länge jag kan för att alla som behöver hjälp ska få det.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag har inte spelat och spelar inte på någon för tillfället och planerar inte på att göra det.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka