Nekad Ruzzy | Chef-jobb ansökan [Mekonomen] [Hunkis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ruzzy

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
46
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen Chef

Vad heter du IRL? Hugo

Vad heter du på discord? ruzzy36

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? 3 + år.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att anställa folk som är kunniga inom yrket och vet hur man rpar, jag kommer också att anställa mycket personen eftersom att jag har mycket erfarenhet av att det inte är många som jobbar som mekaniker. Jag vill att alla som behöver lagning kommer få det utan att behöva vänta länge för att få det. Jag själv har velat fått min bil lagad flera gånger utan att lyckas få tag i en mekaniker och det är just det jag vill ändra och utveckla till jobbet. Det hart jag gjort på tidigare yrken på denna server för ett tag sedan (under 2020 - 2021) och jag hade en stor framgång i att skapa intresse för folk att vilja bli anställda. Jag ser en stor brist inom meknomen vilket gör att jag vill hjälpa servern att gå fram.

Jag föredrar att bygga upp de jobben jag är på en att vara ute och göra annat på servern, jag går in för det jag vill göra och kommer få det gjort. Jag kommer att ta och anställa biträdande chefer som kommer kunna ta intervjuer så det kommer kunna snabbas upp att bli mekaniker, jag ska försöka göra jobbet mer atraktivt genom att visa vilka typer av belöningar man får dvs deras löner och arbetsvilkår för att man ska få jobba där. Det kommer göra så att fler vill ansöka och man kan ta in bra och seriösa rpare till jobbet som drar upp serverns rp.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som bilmekaniker innan, men jag har främst jobbar som chef på andra ställen så vet hur man håller igång ett företag. Det kommer göra så att jag kommer bygg upp en stark mekonomen trupp av folk som vill hjälpa folk att laga sin bilar och tycker att det är ett roligt jobb. Menar du irl så har jag EPA som jag håller på med till och från, men jag är mycket för att styra och bygga upp än att jobba som anställd.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är ungefär inne 3 timmar om dagen på unive, mer eller mindre. På helger så är jag ofta inne längre.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, det är självklart att jag kommer det.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka