Nekad Ruzzy | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ruzzy

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
46
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Ruzzy999/

Ditt Hex-ID: 1100001159594f8 (hex)

Vad är din discord tagg? Ruzzy#5721

Vem var det som bannade dig? Det förtäljer inte historien.

Hur lång tid var din ban? Det står inte.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Klackskobannad (RuleMule) som inte är mitt namn för övrigt, så jag skulle tro att det är en bugg ibland och att jag bara ska vara vanligt bannad för "Bannad i discord" eller något.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har en teori om vad som har hänt, jag tror klacksobanen var en bugg som ofta förekommer, men discordbanen kan vara så att min kompis ville att jag skulle snacka med honom så han inviteade mig till en dc som vi kunde sitta i. Det var en rp servers discord och jag hade inte whitelist eller någonting. Jag kommer tänka mig för tills nästa gång så jag inte upprepar samma misstag och jag kommer till 100% tänka mig för om vad jag gör tills nästa gång.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ingame och åkte runt med min bil, jag stängde av min dator för att gå till skolan. När jag var hemma så skickade min kompis en invite till en discord server då han ville snacka med mig och några andra. När jag klickade på en dc servern kom jag till en rp servers discord.Jag själv hade inte några planer på att spela på den. Jag skulle gå tillbaka in på

unive's discord server och såg att den inte fanns där någonstans. Jag undrade vad som hade hänt och konstaterade att jag hade blivit bannad. Jag visste inte hur jag skulle göra så skrev till staff som hänvisade mig hit. Jag skriver denna i hop om att komma tillbaka då jag har kört på unive i ungefär 1 år och lagt ner mer än 1,250 timmar på unive. Detta är en server jag brinner för och jag vill absolut komma tillbaka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, jag skulle säga att det var väldigt patetiskt gjort av mig att joina en annan rp discord server. Jag hade inga planer på att spela på den då jag har rpat i över 1,250 timmar på unive. Jag vet absolut att det är fel att vara Wl på andra servrar men jag var inte det på denna server. Jag skulle säga att det var mitt fel till 100% och jag ger inte någon annan skulden för det jag har gjort.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit bannad på unive på ett långt tag, ibland gör man misstag och i detta fallet gjorde jag ett stort. Jag har varit bannad för ca 2 månader sedan och innan det var det kanske 6 månader. De har inte varit en dc ban och några har varit felaktiga också. När jag blir bannad gör jag så att jag tar och kolla igenom det jag har gjort, som ofta är ett scenario som jag har klippat och ser vad jag gjorde för fel. När jag sett mitt fel skriver jag en banöverklagan då jag har insätt mitt fel, i detta fall så hade inte jag några klipp eller staff som förklarade vilket fel jag hade gjort men jag förstår ändå att det var dumt att jag joinade en annan discordserver.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle inte gått med i discorden från första början. Nu i efterhand så skulle jag ringt han privat och bet han lägga till sina kompisar på det sättet. Det var 100% mitt fel och jag måste tänka mig för innan jag gör mina handlingar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer aldrig gå med i någon rp discordserver. Jag har förstått mitt fel och det kommer absolut inte upprepas.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Vet inte vilken staff som bannade mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka