Nekad Ruzzy | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ruzzy

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
46
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Ruzzy999/

Ditt Hex-ID: 1100001159594f8

Vad är din discord tagg? Ruzzy#1010

Vem var det som bannade dig? Erixon och Philip

Hur lång tid var din ban? 20 dagar ingame, (vet inte i discorden)

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Hetsar i support. - Erixon

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de uppfattade att jag hetsade i support, samt inte kunde bete mig och höjer rösten och liknande. Vilket jag själv inte uppfattade att jag gjorde under hela det ärendet. Jag ber om förlåtelse till Erixon och tyckeer han är en bra staff som sköter sitt jobb väldigt bra som staff. Jag förstår hans beslut till 100% och kommer ALDRIG göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vill börja med att säga förlåt till Erixon för detta,jag kommer tänka mig för i framtiden. Jag var uppe vid meth labbet. Då kommer det 2 killar som kag hamnar i skottlossning med. Sen kommer Erixon som precis innan hade klagat på mig i support att man inte skulle vara uppe på berget och skjuta. Jag fick ner 1 av de och den andra fick mig så jag la mig en automatiskt. Sen kommer Erixon och skjuter mig från berget och hans polare springer fram och dödar mig fast jag inte har fått en chans att ställa mig upp eller liknande. Jag kunde inte ses som et hot då jag inte hade vapen uppe när jag låg ner och jag sa "skjut inte" "Jag ger upp" och liknande. Sen sköt han mig och jag bad de komma support för jag inte kännde att det var giltigt av de att skjuta sådär (dålig rp) Då kommer Erixon dit som jag hade rånat tidigare samt min polare hade skjutit ner, fast han väljer ändå att komma tillbaka dit direkt när han kan respawna. Då sitter 1 av killarna jag sköt ner och snackar med de och delvis höjer sin röst, jag däremot försöker att snacka lugnt och enligt mig så skriker jag inte eller hetsar i support. Jag frågade ifall det var giltigt scenario, för jag inte tycker det är bra rp att skjuta någon som inte har gjort något mot dig eller liknande. Då disconnectades jag från servern och blev bannad för "Hetsar i support - Erixon 20 dagar" Jag tyckte det var fel av honom så jag skrev till philip och jag blev indragen i support. Jag berättade min historia av det och enligt mig så sa Erixon att jag hade hetsat och liknande vilket jag uppfattat falskt, då fick jag ban i dcn. Jag skulle personligen inte göra detta med vilja eller liknande då jag själv varit staff och vet hur det är när folk inte kan bete sig i support, detta tror jag var mest ett missförstånd då jag inte personligen upplevde någon hets emellan mig och Erixon. Jag tror annars att han blandade ihop mig med fel person då det satt 2 andra personer där som höjde sina rösted (vad jag upplevde) och därför blev jag förvånad när jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var fel av mig att jag uppfattades hetsig och liknande då jag absolut inte vill det och till och med fått cred av staff för jag inte är dryg eller liknande i support när några jag sitter med är det. Jag har själv varit en Mod på multistaden och jag vet hur det kan vara när folk sitter och skriker i support och liknande. Det kan ha varit att jag hade min mic för nära eller liknande då jag har haft tidigare problem med min mic både ingame och i dc. Jag kommer absolut ej göra det igen ifall jag får en till chans då jag verkligen inte vill dis respekta staff på något sätt då jag tycker att de gör ett väldigt bra jobb och gör sitt bästa för att göra servern bättre. Vill absolut inte dis respekta någon på något sätt, enligt mig så höll jag mig lugn i dc samtalet och inte provocerade någon eller likande.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad i discorden tidigare men ingame 6 gånger. Det var mest när jag var ny och inte kunde reglerna lika bra och liknande. jag kommer inte ihåg de då det var väldigt länge sedan det hände. Det var en gång jag blev bannad för powergaming, det var första dagen jag var inne på servern och jag inte kunde rpa. Nu dock, så har jag inte blivigt bannad på länge och att bli bannad från dcn är väldigt nytt för mig då jag aldrig blivit det tidigare. Jag tycker att det var fel att bli bannad från dcn för jag inte hade uppfattat att jag själv hade hetsat och likande. Jag vill absolut komma tillbaka och jag kommer aldrig göra något i stil med detta någonsin. Detta är absolut ej okej under några omständigheter, jag vet hur det känns då jag själv har varit staff och folk har hetsat. Jag vill be om ursäkt till Erixon för detta och jag kommer inte göra om detta under några omständigheter, det var mycket oprofitionellt av mig att disrespecta någon staff.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha snackat lika mycket i support, vill inte bete mig hotfullt eller liknande mot staff för jag inte vill uppfattas som det på något sätt. Jag kommer ta detta till mig och också tänka över mitt fel (vet ej vilket tillfälle jag skulle hetsat) men jag kommer absolut ej göra det igen. Jag vill så gärna komma tillbaka så det kommer inte ske någonsin. Jag blev också förvånad när jag blev bannad då jag inte visste att jag hade gjort något fel. Jag kommer aldrig disrespekta någon staff på något sätt igen och jag ber så hämskt mycket om ursäkt till Erixon för det och kommer Ej hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja till 100% Jag kommer aldrig att försöka att hetsa eller provocera mot någon och absolut inte en staff. Jag kommer göra mitt bästa för att ha ett bra supportärende och alla som sitter i supporten med mig EJ ska vara dryga. Jag kommer ta åtegärder mot detta och tänka över det jag säger i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka