Ruzzy | Ansökan till Support [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ruzzy

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
46
Användarnamn: Ruzzy

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? Ruzzy#5688

Ange ditt födelsedatum 2 Augusti 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Runt 14.10 varige dag, till 21.00 Samt under helger så kan det bli från 08.00 till 00.00.

Berätta om dig själv Mitt namn är Hugo, på fritiden så spelar jag mycket pingis och RP:ar väldigt mycket. Jag gillar att umgås med personer och träffa nya. Jag gillar också att hjälpa till och det var därför jag kände att bli support.

Vad skulle du göra om du blir staff? Det jag hade gjort var att suttit i support så ofta jag kunde. Jag skulle speca folk mycket ingame för att se så alla sköter sig och följer reglerna. Jag hade också kollat väldigt mycket i bland annat Discord roller, ooc, ej whitelistad och scenarion. Självklart skulle jag vara otroligt aktiv på forumet för att kunna ge resons till folk som behöver, men också ge tips och tycka till på ett professionellt sätt. Jag skulle försöka att bli jobbansvarig WL-ansvarig och servervakt-ansvarig för att kunna göra så mycket som bara går för att kunna hjälpa comunityt.

En sak som jag tycker är bra är att jag är aktiv under morgonen då det inte brukar finnas så många staff online. Under morgonen kommer jag att sitta i support och läsa på forumet.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Ungefär 5 månader, och har runt 625+ timmar på multistaden.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag vet att det är trevligt community och vill gärna ta och vara en stor del av det. Multistaden är den enda servern jag någonsin har spelat på och vill hjälpa så många personer som möjligt. Jag känner många personer och staffs som jag arbetat med tidigare och jag skulle gärna vilja göra det igen. Då jag också har varit staff innan så skulle jag gärna vara det igen. Då jag rpa:de för mycket innan vilket jag ångrar, så skulle jag gärna få en ny chans så jag kan visa vad jag går för. Jag lärde mig en stor del av alla comands på servern och gillar att prata med folk och är väldigt pratglad.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle göra det till en bättre plats genom att se till så att alla sköter sitt RP och bidrar med bra RP scenarion. Det handlar också om i discorden och vill att alla ska vara trevliga och ha en bra ton mot varandra. Jag kommer att sprida mycket glädje till alla spelare och staffs som jag jobbar med, jag skulle flyga i noclip för att se ifall folk gör något som inte följer reglerna. Jag vill ge folk den bästa upplevelsen av staden och rpn och vill vara en del av den nya utvecklingen på den nya servern. Jag skulle skriva mycket i discorden för info mm. Jag skulle vilja bli så många ansvariga jag bara kan för att kunna hjälpa så många som möjligt. Jag skulle se till så att alla vet alla regler så ingen bryter mot de, jag är också ganska kreativ av mig så kan bidra med en massa nya saker som man kan göra eller liknande. Jag kommer behandla alla lika och inte abusa, jag skulle banna personer för de de har gjort och endast det. Bara för det är mina ovänner eller vänner så kommer jag att behandla alla lika vilket jag tycker är väldigt viktigt. Ifall ni vill ha aktiva staffs så skulle jag gärna vilja vara en av de, är inne flera timmar om dagen varje dag, på helgerna vaknar jag typ vid 8 så kan sitta i support från den tiden.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varigt mod tidigare och men jag personligen rpade jag för mycket. Jag vill komma tillbaka till Staff teamet och vill visa vad jag går för! Jag har också grundläggande kunskaper om commandon och jag vet hur man gör som mod/support då jag har varigt mod tidigare.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip för att kunna flyga osynlig på mappen och om man skriver det igen så går man ur noclip.
/goto (id) för att gå till en person
/bring (id) för att ta en person till dig.
/tpm för att tpa till ett visst ställe på mappen.
/dv (radius) för att ta bort en bil (Servervakter har det)
/kick (id) är för att kicka någon (Servervakter har det)
/sqlban (id) (anledning) använder man för att hitta någon.
/sqlunban (id) för att unbanna någon efter t.ex en banöverklagning.
/goto (id) för att gå till en viss person.
/setjob (id) (jobbnamnet) (rank) ge person ett jobb.
/car (vilken bil man vill ha) Spawnar en bil.
/givewepon (id) (vapen) (ammunition) ger personen vapen.

(ifall det är några jag glömmer så skulle jag gärna vilja veta de så jag kan så många som möjligt.)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Absolut till 100%

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag gör inte det,jag förstår att ni vill ha trevliga och lojala spelare och att man inte ska spela på andra servrar. Då jag har aldrig spelat på någon annan server förutom multistaden.❤️

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka