Accepterad Rutger | Ban Överklagan [Oge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rutger

Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199095932260/

Ditt Hex-ID: steam:110000143b0e564

Vad är din discord tagg? dr.rutger

Vem var det som bannade dig? ogebrink

Bild på banmeddelande: View attachment image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte rpade på skador

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde upp på ett berg i kanske 30km/h åkte ner och råkade volta jag rpar INTE på skador och åker till ett garage och ställer in bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Han gjorde rätt i att banna mig men själv tycker jag kanske inte att det var grov powergaming sen så har jag några anledningar till att jag inte rpade på skador

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har ej blivit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat rpa på skador tlx /me yr och blöder från pannan eller /sme Medvetslös men jag valde att inte rpa på skador då min farsa hade ropat på mig och sagt att jag skall komma ner väldigt snabbt och argt samtidigt som jag lider av lite psykisk ohälsa så jag blev helt enkelt stressad och tänkte att det skulle gå bra för den här gången.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet ju redan sen innan att man skall rpa på skador och jag gör det alltid annars men skall försöka vara med vaksam över att rpa på skador varje gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Godkänd. pga vet vad han gjort fel och verkar ha koll på reglerna

Tillbaka