Antagen Rutger | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rutger

Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Ditt discordnamn: dr.rutger

Ange ditt födelsedatum 24 Juli 2010

Varför ska just du bli staff? Jag tycker just jag skall bli staff på grund av min rättvisa och kompetens, jag är trevlig, respektfull, engagerad och positiv som gör min förmåga att tala med människor naturlig. Jag kommer försöka lära och förändra de spelare som gör fel istället för att slänga iväg de på en ban de inte lär sig av, att visa spelare att något är fel och att visa spelare hur man inte gör fel är två saker med stor skillnad, som jag vill försöka bevisa går att lära ut.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Om man jämför med när jag gick med på servern så har problemen minskat i stor grad dock så finns det fortfarande problem och det kommer det alltid göra. Om jag skall vara ärlig så kan jag inte poängtera specifika regelbrott som begås men jag kan definitivt bekräfta att regelbrott sker.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom samarbete med kollegor genomföra kloka och konsista beslut som i bästa fall leder till att problemen försvinner, en även som tidigare nämnt även lära spelarna felen konstruktivt istället för att bestraffa de via ban.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mig står professionalism för att kunna visa respekt och kunskap under rätt situationer, att i sammanhang med staff arbete visa respekt till både kollegor och medlemmar på servern, samtidigt som man sätter en rättvis och hög standard på spelarna man märker inte kan bete sig.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag är ganska organiserad i mitt privatliv som får mig att tro att jag ganska enkelt kommer kunna balansera Rp, staff och irl rätt så bra, absolut kommer inaktivitet finnas när jag är sjuk eller inte kan vara vid datorn men jag kommer samtidigt alltid försöka mitt absolut bästa för att få det att funka.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 21 september 2023.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag personligen har inga tidigare erfarenheter som just staff men är och har varit servervakt sedan december 2023, samt så är jag såklart villig att lära mig.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Ingenting som jag kommer på nu.

+rep HAde varit galant som staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka