Accepterad ruski5283 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ruski5283

Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack Bolin

Vad är ditt discord namn? Ruski5283

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dori jaroslav

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bestämd, driven, hård

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär kommer från en rysk distrikt nära Moskva där han bodde med sin mamma, pappa och 3 bröder. Dori lydd alltid sin far då han var extremt hård då han var med i en maffia, så Dori och hans bröder lärde sig att leva efter disciplin sedan ung ålder, hans mamma blev senare dödad och det påverkar Doris beteende åter idag. När Dori var 18 flyttade han till Sverige för att fly alla gängkrig som hans fader hade orsakat. Min karaktär vill förbättra sig i livet och skaffa ett jobb men fortfarande kunna vara sig själv och som han blivit lärd, han vill bidra till samhället och hjälpa sin familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är min erfarenhet med rp på 4års tid där större del utav den har vart på unive, jag kommer bidra till mycket skratt och roliga scenarion, hålla min karaktär och bidra till hela servens rykte, följa regler samt ha det roligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid vehöver vinna scenarion, det är viktigt att tänka på detta då det ska vara roligt för båda parterna att utföra ett scenario eller vistas på servern. Så att kunna förlora i vissa tillfällen är en självklarhet.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag och har lärt mig utav dom. Jag är inte stolt för att jag gjort det och gjort mig själv till en bättre person.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming= exempelvis inte rpa på skador. Sunt förnuft= att använda hjärnan och inte göra saker som inte skulle kunna ske irl. Fear rp= visa känslor vid exempelvis kidnappning som att visa att man är rädd eller inte skjuta tillbaka om någon riktar mot en.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget speciellt men det är väll att jag som sagt spelat här sedan 2022 och vill fortsätta göra det och kan garantera bra rp och roliga scenarion!

+rep så jävla bra rollspelare han rollspelar som alla typer av roller

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka