Nekad Klabbe | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Klabbe

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lars

Vad är ditt discord namn? har ingen urk

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lildihh,Diddy 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? hämdgiven, snäll, omtänksam!

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lildihh Diddy är en grabb som växte upp i ett vanligt område. Det var inte alltid lätt, men han gillade bilar redan som liten. Han brukade kolla på bilar ute på gatan och tänka att han en dag skulle ha bättre själv. Han var inte bäst i skolan och höll sig mest för sig själv. Men han lärde sig snabbt hur man snackar med folk och fattar vad de vill ha. Efter ett tag började han jobba lite smått, hjälpa till med bilar och sånt. Inte värsta jobbet, men han lärde sig grejer. Hur man säljer, hur man fixar lite, hur man gör folk nöjda. I framtiden vill Lildihh Diddy bli en stor bilförsäljare. Tjäna bra pengar, kanske ha egen bilfirma och sälja feta bilar. Han vill också hjälpa sin familj och leva bättre. Han är inte där än, men han försöker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP och försöker alltid hålla mig i min karaktär. Jag gillar att snacka med andra och göra roliga scenarion.

Jag är aktiv och vill göra det kul för alla, inte bara mig själv. Jag försöker också utveckla min karaktär lite över tid.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv. Ibland ska man låta den andra personen vinna så att RPn blir roligare och mer realistiskt för båda.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM...Att döda andra spelare utan någon rimlig anledning eller rollspelsmässig motivering. VDM Att använda fordon för att döda spelare utan att det är en del av spelets berättelse eller rollspel. FearRP Att agera på ett sätt som ignorerar realistiska rädsloreaktioner; till exempel att inte visa rädsla när man hotas med vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Skriv en punkt i icke medlems chatten sedan klicka kopiera dc id

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka