Inaktuell Rulle04 | Ansökan till Ped Karaktär

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rulle04

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Rullander

Ange ditt födelsedatum 13 Juni 2004

Vad heter du på discord? Rulle#6313

Ditt Hex-ID steam:11000013fa6e512

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej det gör jag inte. Jag kan bevisa det.

Vilken ped ansöker du för? Gangster. - file:///C:/Users/noahr/OneDrive/Bilder/s_m_y_xmech_02.webp . Denna har jag tänkt mig rpa med då den skulle passa sjukt bra :)

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Min karaktär heter Rulle Bengtsson och är 35 år gammal. Rulle växte upp utan föräldraskap med sina två stora bröder Jent och Bengt i den lilla knarkarhålan Kramfors. Eftersom pappa blev knivskuren för att Rulles stora bröder muckat med fel personer på skolan. Jent och bengt var aldrig några typer som var ute och lekte mycket utan de satt mest inne om dagarna så personerna som de bråkat med på skolan sökte alltså deras pappa istället och knivhögg han. Rulle hade en trygg uppväxt eftersom det var Jent som skötte allt där hemma. Jent skötte allt så att Rulle kom iväg till skolan och fick mat och gjorde sina läxor. Men efter några år så började Jent bli less på att hålla kolla på Rulle så då tog Rulle och stack hemifrån och flyttade till en bonusfamilj som tog väldigt bra hand om honom. Han bodde då hos en familj i Sundsvall. När Rulle började bli runt 17år så började han att umgås med fel personer och drogs då in djupt i kriminaliteten, det var allt från små rån på folk som var påväg hem från krogen till vädertransport rån med gäng kriminella. Sedan kom det till en punkt i livet då det var en kraftig kille som kom upp till Rulle på krogen och började prata med Rulles dåvarande tjej och då blev det storbråk mellan Rulle och den kraftiga mannen. Efter Rulles brutala slagsmål och krossade bord och möbler så åkte Rulle in på Saltvik fängelset i Härnösand. Där fick Rulle sitta i ungefär 1år, under tiden i fängelset så träffade Rulle på på stora gäng i fängelset Narcos och Pubnlic enemy som var med i hans farbrors gamla gäng. Rulle fick väldigt bra kontakt med gänget och började sedan hänga med gänget och fick då även “arbeta” med sina bröder Jent och Benghagen. Rulle har tyckt om bilar och motorcyklar sedan han varit liten och nu fick han äntligen äran att vara med och skruva på dem och köra hoj. Efter ett tag så börjar Rulle komma i bra kontakt med hela gänget och fick börja vara med på det stora kriminella sakerna, och glida runt i dem dyrbara Mercedes Brabusarna. Rulle har det även svårt för Droger och att sälja vidare Vapen, han är en snäll person men om någon uttrycker sig felaktigt mot Rulle så brinner han fort av och blir snabbt otrevlig. Med en ped skulle jag känna mig mycket mer motiverad till att skapa relationer då mitt ansikte skulle sticka ut mer. med detta så hade jag höjt rp nivån och kunnat göra fler roliga scenarion :). Det skulle även varit väldigt roligt med att kunna skapa mycket bra scenarion och självklart utan "lall" och en hög rp nivå, vilket jag alltid strävar efter. Skulle även varit bra när jag träffar personer i scenarion som blir "gängrelaterade" för att då blir jag igen känd lätt till andra tillfällen.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Jag tycker att min rp nivå är väldigt hög då det ej förekommer några regel brott alltså inge rp för powergaming 2 tex. Jag rpar för att skapa vänner på servern och inte fiender, alltså att jag vill skapa långa roliga scenarion som är kul för både mig och min medpartner. Jag rpar på att jag är en "gangster" som är 35 år gammal som håller på med stora kriminella gäng. jag tänker att Rulle kommer bli Vice boss i Public enemy och då skulle det vara "roligt" och bra med en "ped" både för att skapa roliga scenarion och för att bli ihåg kommen lätt. min rp skulle jag även säga är att jag strävar alltid efter att skapa så bra scenarion som möjligt som går ut på sunt förnuft, Jag vill skapa scenarion som är roliga för alla spelar ingen roll om man "vinner" eller förlorar scenariot bara båda känner att man har ett bra scenario.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? För att jag vill utveckla min karaktär så att folk som stöter på mig får en roligare rp när de "tex" ser mitt ansikte :D. jag tycker även att den ped som jag har valt passar väldigt bra till min karaktärsstory då jag är en 35årig gangster. Jag vill även sträva efter att folk ska känna igen Rulle som en väldigt rolig och schysst person. Jag tror att en ped skulle vara bra för både min rp nivå och andras som jag stöter på för jag kommer alltid att försöka göra så bra och planerade scenarion som möjligt så att det inte ska kunna förekomma något lall. även för att jag spelar VARJE dag på unive och det är sjukt svårt att få till ett utseende man blir nöjd med och med en "ped" så skulle man verkligen sticka ut inte bli less eftersom inga många andra har det.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Mitt mål är att bli igenkänd som "Rulle" då jag vet att när jag skapar bra planerade scenarion så kommer folk ihåg mig även utan "ped" men skulle vara sjukt roligt att få en ped för att jag skulle bli så sjukt mer motiverad till at spela och träffa mer personer samt skapa scenarion och kontakter hela tiden. Målet är ju som sagt att verkligen leva in i min karaktär när jag rpar för att verkligen få en så sjukgt HÖG RP som det bara går. även att utveckla rpn så att folk vet att jag är vice i public enemy båda för gott och ont :). Jag tycker även att jag skulle kunna leva in i mitt utseende mycket mycket mer än vad jag gör just nu för nu byter jag typ kläder 3 dar i veckan :P. Jag vill även skapa en mycket social RP alltså att när någon kommer fram till mig så är jag inte "bitchig" utan jag behandlar alla lika till en början tills man ser om de vill vara vänner eller inte.

Tillbaka