Inaktuell Roger Rulle | Medlem ansökning [Ida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roger Rulle

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Stian

Vad är ditt discord namn? Strudeli

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 1989

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Roger Rulle, 35

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? bestemt, rolig og tøff når det trengs.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karakter har bagrunn fra MC i en annen "by" (RP Server) i Norge, og er på gjennomreise i Sverige etter en road trip fra Norge. Roger Rulle som er karakter navnet, er på tur med vise presidenten i MC klubben, og selv er han President. Trives vi i Sverige, er det mye mulig vi blir der :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jeg er opptatt av at det skal leveres god RP til en hver tid, og liker godt når jeg treffer folk som gir god RP tilbake.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? at det ikke skal være vinn mentalitet, og at man skal oppføre seg slik som man ville gjort UAK. Og at man alltid skal være opptatt av og gi best mulig RP til andre karakterer.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ikke som jeg selv er klar over. jeg mener at man skal stole på at staff setter opp regler for og gi alle en best mulig RP opplevelse.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1: Gissler: gissler skal ikke være vår egen alliert, og at man skal være villig til og ta livet at dem hvis de ikke følger beskjeder som blir gitt. 2: krig: gjeng kriger skal grunnes i reele konflikert som har pågått over lengre tid, det skal ligge grunn og motivering i en gjengkrig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? kal leveres god RP og liker godt og møtjeg er en voksen mann som liger og spiller RP etter ungene har lagt seg. Jeg er veldig opptatt av og gi god RP til andre, og liker godt når andre gir god RP tilbake..

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
utført, Min karakter er også nevnt i søknaden til Mrstikki som nylig ble godkjent:-)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du redan är testmedlem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka