Nekad Rulle-- | Whitelist ansökning [psykopat]

  • Trådskapare Trådskapare Rulle--
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
R

Rulle--

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199103073832/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Rulle #9999

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är Abdel Karlsson och är 26 år gammal. Jag bor i Stockholm och har levt här hela livet. Jag trivs i Stockholm och känner mig alltid hemma här i Sveriges huvudstad. På min fritid så jobbar jag som snickare men har även ett stort intresse för lyxiga bilar som BMW,AUDI och lamborghini. Så klart så vet jag att inget kommer gratis utan man måste jobba för att få de man vill och uppnå sina drömmar. Jag hade även velat jobba på bilfirman i framtiden eller något liknande eftersom jag har ett stort intresse för just bilar. Redan som liten hade jag väldigt stort intresse för att bygga olika saker. Både min mamma och pappa var hantverkare och jobbade väldigt mycket med trä och gjorde stolar,bord och andra saker som man kan ha användning av. Detta var deras jobb som de hade för att få in en stadig inkomst. Jag var med väldigt mycket och lärde mig väldigt mycket genom att titta med mina egna ögon. Genom att titta och hjälpa till så började jag redan i 8 års ålder att bygga och göra konstverk av trä och andra material. Så min uppväxt var väldigt bra jag hade mamma,pappa,syskon som alltid hjälpte mig och brydde sig om mig. När jag hade gått ut gymnasiet så började jag jobba på min mammas och pappas företag. Jag trivdes väldigt bra och fick jobba med något som jag gillade. Men jag är en person som vill testa på olika saker i livet. Så när jag blev 20 år så valde jag att söka till snickarbranschen.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är fullt seriöst och jag ska göra kriminell rp bättre och vill även ha ett gott skratt med folk. jag kommer inte bara skjuta personer och sälja saker utan jag kommer också tänka på att kriminella också har ett liv utanför det dem gör på gatorna. Så jag kommer att vara snäll mot alla som inte gjort nåt mot mig såklart. Det är en viktig sak som kriminell att alltid vara snäll och inte tro att man bara ska vara överlägsen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att få testa servern mer än vad man kan när man inte har wl Och att jag vill prova på nya servrar

Hur hittade du Unive? genom att min kompis hade spelat på servern och sedan sa han att jag skulle testa och spela, och då blev jag fast i det

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att höja min rp nivå och bara bli bättre på att dra ut på olika scenarion. Sedan vill jag också bygga upp en känsla som ska vara att folk är taggade på att komma in på denna server för att ha kul och skratta.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Shark Roleplay, Royale Crew, polismyndigheten, göteborg roleplay 16+ sen nån mer
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top