Accepterad RuggisKramBjörnen | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199150943957/

Ditt Hex-ID: steam:110000146f84ed5

Vad är din discord tagg? annaruggugglan

Vem var det som bannade dig? .ida_.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-19 200452.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom ansåg att det va powergaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi parkerade på en mack då vi kidnappade en korrupt polis vad vi misstänker iallafall då han kör runt med tjänste vapen riktar vapen mm i en epa. vi kommer fram till macken o den sprängs under tiden jag söker igenom honom. jag skickar in en help får revv och fortsätter rpandet ringer dit en vän om skjuts då jag inte kommer in i min bil. kommer till garaget tar ut min hoj o blir bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig ja men förståeligt om man bara fått se ena partens synvinkel då han ifrågasatte saker som han fick svar på men inget han tog upp i sin report mot mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. samma sak i princip suntförnuft igår som bli återkallad efter en lång förklaring sen en powergaming wayback men blev också återkallad efter att han fått se min synvinkel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jadu det vet jag genuint inte denna gången men alltid öppen för kritik :D

Har du lärt dig någonting efter din ban? samma sak här då jag anser att den är felaktig så vet jag it men kritik är alltid bra. vill genuint bara spela innan jobbet imon 😂

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka