Ej Antagen RuggisKramBjörnen | Ansökan till Servervakt (Foppa)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Brian

Vad heter du på discord? annaruggugglan

Vad är ditt Hex:ID steam:110000146f84ed5

Ange ditt födelsedatum 25 Januari 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. vardagar jobbar jag för det mesta sen tar jag det mest lugnt helger blire väll lite street race o spelande helt enkelt ganska laid back

Hur länge har du varit medlem på Unive? cirka 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) just nu 1 gång för ett vad jag anser är ett missförstånd men pratade om det o den blev återkallad. Bannad av vacwille men den blev återkallad av honom också (powergaming efter en crash)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. se till att rp nivån håller sig hög o alla har det så roligt det bara går. få bort o seriösa spelare o komma med gott exempel

Varför vill du bli servervakt på servern? trött på oseriösa spelare som inte kan bete sig o icke medborgare som inte kan rpa o bara är inne o förstör rpt på servern o detta vill jag ändra på så att alla får en bra stund

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är ju när jag använder admin abuse till min fördel eller till t.ex vänners fördel. Komma undan scenarion jag inte vinner på eller mina vänner inte vinner på. Kan även vara där jag bara blir irriterad på någon o väljer att kicka dom för sakens skull

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka