Nekad Rufsing | Ansökan till Servervakt (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rufsing

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Ange ditt födelsedatum 25 Juni 2007

Vad heter du på discord? Rufsing#6061

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mån 05:30 till 08:00 efter middagen 15:00 till 21:00
tis 05:30 till 08:00 efter middagen 15:00 till 21:00
ons 05:30 till 08:00 efter middagen 15:00 till 17:30 19:30 till 20.00
tors 05:30 till 08:00 efter middagen 15:00 till 21:00
fre 05:30 till 08:00 efter middagen 13:00 till 23:30

Hur länge har du spelat på Unive? några månader tror det är innan december

Vad skulle du göra om du blir servervakter? fortsätta rpa men ha extra koll på folk ifall dem bryter regler och jag skulle rpa normalt men ha koll på alla extra mycket

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? för jag har spelat på servern ett bra tag och ser att folk inte följer reglerna och jag vill stoppa dem och jag älskar denna servern

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag tror att jag skulle hjälpa till med att höja rp nivån och att hindra folk som lallar eller bara bryter mot reglerna att sluta

Varför ska just du bli servervakt? jag har hög rp nivå och kan staff kommandos och är aktiv

Varför vill du bli servervakt? jag vill bidra med att göra unive till den bästa rp servern som finns och hjälpa er med att höja rp nivån jag har sett många som bryter reglerna och det är inte roligt typ om jag är i ett scenario som polis så kommer det en random kille och kör över oss det blir en så tråkig rp så jag vill bidra med att fixa det

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan vissa kommandon /kick (id) (anledning) /dv, /svban [id] [anledning], /revive [id] ,/noclip /ban [anledning]

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja det har jag jag har blivt bannade några gånger här är det jag har blivit bannad för rdm,vdm och lall och för glitch men lall och glitch var felaktig bans.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka