Accepterad Rufius | Whitelist ansökning [EmilG21] [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rufius

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198272180954/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rufus

Vad är ditt discord namn? Rufius#8334

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rufus Svensson och han är född 7 April 1997. Rufus avgudar bilar, allting som har med dem att göra också. Men mest av allt så gillar han att pimpa dem och racea runt med sin vänner. Rufus är ofta en väldigt omtänksam person när han är med andra, men han har även en sida som älskar streetracing, och då gäller inte den snälla lilla Rufus. Rufus flyttade till staden med sina bästa vänner Emil, Bengt och Örjan. Hela gänget delar en brinnande passion för bilar och racing. Vart de än åker så har de förmodligen kontakt på ett eller annat sätt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag borde bli whitelistad för att: Jag vill jobba och om jag har möjlighet att få ett jobb som jag faktiskt gillar så skulle jag vara mer intresserad av att jobba hårt där. Jag vill även vara mer än bara någon som droppade in på servern eftersom att jag knappt har spelat något annat på en vecka sedan jag anlände i staden. Samt så ska jag försöka ha en kul och bra upplevelse med RP och samt bättre på min egen RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har inte haft så kul som jag har här på väldigt länge. Mina vänner kör också på servern vilket bara gör mig mer taggad att faktiskt bli en del av den här communityn. Jag gillar även att jobba och whitelist jobben här verkar bättre än de flesta andra servrar jag har sätt. De trevliga Moddsen och ägaren lockar även eftersom att jag hört att andra servrar kan ha lite sådär på den delen.

Hur hittade du Multistaden? Alla mina vänner började bli intresserade av RP och så rekommenderade en av mina vänner att köra på den här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt RP är att både bättre på mitt eget och även att ha en kul RP upplevelse som jag aldrig har haft förut. Jag är ganska ny till RP och jag skulle verkligen vilja bli bättre på det och bli en del av en community.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har spelat lite på en server som heter Tokyo Drift, men den involverar inte någon form av RP. Det här är min första RP server på FiveM och jag kunde inte ha önskat för mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka