Nekad Ludde.06 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludde.06

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig/Ludde

Vad är ditt discord namn? Ludde

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lexi Andersson 2000-04-03

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Arg och Rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lexi Andersson när ny till staden och vill börja träffa nya vänner. Han går runt i staden och vill börja jobba han vet inte riktigt vad han ska bli än men han tänker. Efter han har jobbat ett tag så vill han bli kriminell och vill börja tjäna mycket mera pengar. Han har även ett intresse av att spela basket han gillar också att vara med vänner. Han har även en stor familjen som gillar honom när det är ett problem som han har stött på. Han håller även på att bilda en ny familj då han har en tjej och han tror något är på gång.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer ha en social bra rp och även se till så att andra har det. Jag ska göra riktigt bra scenarion med bra rp i sig. Jag ska även se till så att andra har bra rp även mig själv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna ska få ha lika roligt. Sen att det ska bli rättvist såklart!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ooc kan ha hänt ibland då man använder sig av dc namn men brukar tänk på vad jag säger! Annars inget annat

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM - Använder sitt Fordon som vapen. Powergaming - att man inte rp på skador - Powergaming2 - Man gör allt får makt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope tack som frågar!!

Tjenare @Ludde.06! Ditt ingame är samma som ditt discord username. Vill att du byter antingen ditt username eller karaktärens namn.

Du har 24h att komplettera och sedan besvara detta meddelande.

Nekad.
Anledning: ej svarat på 24h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka