Nekad ruffe5191 | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ruffe5191

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198074566089/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rufus niessner

Vad är ditt discord namn? ruffe5191#1337

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär heter ralph flodfält och är en ganska glad person men redan som liten bliv han illa behandlad, när ralph föddes dog hans mamma av mödradödlighet dvs när man föder och ralphs pappa tog ut sin ilska och allt han kände på ralph genom misshandel men så fort han började högstadiet kom han in på drogernas väg och började sälja droger men när han blev 16 blev han gripen och sattes i ungdomsfängelse i ett år men när han blev fri så gjorde han 6 månader samhällstjänst och sedan skaffade han jobb som städare med mycket slit och drygt med pengar så flyttade han till en ny stad dvs unike och nu är han 19. han är ofta en lugn person men pga han pappa så kan han få utbrott ibland han har även blivit diagnostiserad som psykopat så att han känner ingen medkänsla eller partiskhet till någon. ralph gillar att dans köra bil och bada.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har erfarenhet av rp, jag spelar mycket fivem, och jag spelar fivem bara för rolighets skull. jag kommer görs roliga scenarion och planera dom väll. jag har även varit white list här på serven för några månader sedan

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det verkar som en seriös server, bra staffs på severn och det är roliga scenarion.

Hur hittade du Unive? min kompis sa att det va en bra server. och så började jag spela i april

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspelande är att utvecklas till det bättre & delta i en massa roliga och spännande scenarion, och höja min rp nivå så mycket jag kan, träffa nya vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? höja min rp nivå, att få personer att tycka att unive är en bra server och ha så roligt som möjligt på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka