Accepterad Ruben | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ruben

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Användarnamn: Ruben

Vad är ditt namn i verkligheten? Ruben

Hur gammal är du? 16

Vad heter du på discord? Ruben#1210

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Spelar nästan 24/7.
Spelar mest under natt tid då jag har vänt på dygnet.
Men tider skulle jag säga ish runt 15.00 - 06:00 på morgonen.

Varför ska just du bli servervakt? Är väldigt efaren inom rp världen och kan hela alla rp-regler baklänges. Alltså kommer jag agera direkt jag ser något som sker på fel sätt eller orättvist sätt. Kommer vara inne nästan 24/7 men mest på natten vilket är bra när kanske de andra staffs sover och liknande. Kommer inte abusea min roll som servervakt över huvudtaget, utan kommer bara se till så att rpeandet är bra och att alla har det kul. Då jag inte är i ett viktigt senario kommer jag svara på reports och hjälpa till me dem hela tiden. Har varit staffs och liknande på andra servrar och fått mycket beröm utöver att svara reports.

Om det är något specifikt ni vill veta om mig eller vad jag kommer göra på servern som servervakt får ni gärna snacka med mig i ett samtal.

Varför vill du bli servervakt? Är väldigt bra på att veta vad som är rätt eller inte, därför vill jag ha chansen till få allt så bra som möjligt. Älskar också att ha den möjligheten att hjälpa till, det är det jag brinner för värkligen. Att se till så inget failrp överhuvud taget sker. Har också varit med om vissa senarion som sker på väldigt dåligt sätt och då önskar man/jag att jag kunde rycka in och se till så senariot sker på korrekt rp vis.

Samma här, vill ni veta något specifikt om varför just jag vill bli servervakt så tala gärna med mig i discorden.

Är du whitelistad på serven? Yes.

Har du varit bannad på serven förut? Ja tyvärr. Med det var en felaktig ban då dem som skickade in videon på mig inte skötte rpt på rätt sätt. Blev unbannad direkt efter.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej 100% på multistaden <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka