Nekad Rs1_Elvis | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rs1_Elvis

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Ange ditt födelsedatum 11 Maj 2008

Vad heter du på discord? Elvis_#9090

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar 16-21 helger 11-24

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat på unive i mer en ett år.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hålla koll på vad folk gör på servern om dom har en bra rp nivå eller en sämre nivå. Om jag ser någon göra ett regel brott så skulle jag skriva i local chatten eller ge dom en kick, men om personen inte lyssnar skulle jag ha gett personen en ban som är rätt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att hjälpa och få servern till en bra rp. Som tillexempel att det inte finns några som bara kommer in på servern och leker som det vore gta.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kan bidra med att hålla koll så ingen gör regelbrott så ingen t.ex rdmar eller powergamear. Det tror jag att unive blir en bättre plats för alla. Jag kan fatta ett beslut om det behövs en ban eller en kick för personen som gör ett regelbrott. Jag vill få ett stop på dom folk som gör regelbrott på servern så rp nivån stiger hos alla.

Varför ska just du bli servervakt? Jag har varit på denna servern i ett år så behöver kunna lära mig något nytt som att bli en servervakt för att varje dag ser jag minst en som gör regelbrott eller lallar. Och att göra så rpn kommer bli mer roligare och att alla ska ha kul på servern.

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill få allt lall från servern och jag har spelat på servern länge så jag skulle vilja bli servervakt för jag har aldrig varit det tidigare och jag vill kunna få testa något nytt på unive.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban id anledning /kick id anledning /sv är sv chatten /revive id /toggleid /ooc

Är du whitelistad på serven? JA

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad några gånger men jag kommer inte ihåg bansen för jag blev bannad senast för typ 3 månader sen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka