Accepterad Rrayce | Ban Överklagan (Simmekung)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rraayce404

Medlem
Servervakt
Meddelanden
204
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199472438407/

Ditt Hex-ID: 11000015a21ec87

Vad är din discord tagg? Rraayce#5743

Vem var det som bannade dig? simmekung bannade mig

Hur lång tid var din ban? Min banna varar i 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-11 124818.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de är så att dem valde att banna mig eftersom att jag emote abuse mig genom en dörr till gymmet som var låst i fängelset för att det inte var någon personal på plats vid fängelset som har nycklar till dörrana som kunde låsa upp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De var så att jag och min polare satt inne för narkotika brott. Vi snackade lite och sen hade vi inget att prata om så vi ville hitta på något, då kom vi på att det finns ett gym i fängelset så vi bestämde oss för att gymma. Men så ser vi att dörren in till gymmet är låst och då är vi så dumma och emote abusear genom dörren som är låst men ångrar oss direkt och går tillbaka ut från gymmet. För vi ville inte riskera att bli bannade men då var det redan försent

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt och hållet en rätt bann eftersom att vi emote abusear utan att ha tillstånd från tex en staff och så var de ingen personal med nycklar som kunde låsa upp. Men helt fel av mig och rätt att banna mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja de har jag tyvärr, de var när jag var hyfsat ny på servern så fick jag några banns och då var jag icke medlem och hade inte läst på reglerna så mkt men nu har jag läst på dem bra. Men en av mina tidigare banns är att jag hade mask på piren och de är en allmän plats och man ska inte springa runt med mask på allmänna platser (inom sunt förnuft regeln) Jag har aldrig gjort om det och kommer inte göra om det heller. För jag är en person som tar till mig saker och lär mig av mina misstag och tar lärdomar istället.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att emote abusea och snackat gött med min polare Nisse istället och väntat ut min fängelse tid. Jag kunde också ha väntat på en personal med nycklar och frågat om dem hade kunnat låsa upp dörren.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte begå regel brott för det får konsekvenser. Jag ska inte emote abuse igenom låsta dörrar de var första och sista gången och vänta och se ifall det kommer någon personal istället som kan låssa upp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, 100 procent för jag fattar att ni har mycket att göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka