Accepterad Olof_111 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof_111

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198089097049/

Ditt Hex-ID: steam:110000107adcf59

Vad är din discord tagg? olof1_1

Vem var det som bannade dig? Hapyxz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-06 193632.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ljög i support och valde att inte erkänna att det var jag som gjorde regelbrottet som hapyxz skickade ut och frågade efter vem det var så jag vet att jag blev bannad för jag inte erkände att det var jag och jag gjord ett regelbrott

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var i ett skottsecnario och då så när vi blev beskjutna valde jag att använda mig av en emote som finns i f3 menyn så jag kan lägga mig under bilen så att jag inte kan dö medans jag då använder den så åker bilen typ på slad så man ser mig då klippade ngn och vissade hapyxz antar jag då skickade hapyxz ut i vår gäng kanal och taggade alla syrianska gängen och frågade vem det var som låg under bilen på klippet han skickade ut jag vet inte men tror ingen skrev att det var jag, jag såg klippet men valde att inte skriva att det var jag trodde jag skulle få lika hårda återgärder om jag erkände då men nu i efterhand så låter det ju inte bra om jag bara hade erkänd där och då så hade jag nog inte fått en pban utan kanske en krim varning och en liten ban men nu tog jag ett dumt beslut och valde att inte erkänna. Sedan efter ca 1 timma så blir jag indragen till boss/vice gäng vc kanalen av hapyxz och då frågar han mig om det är jag på klippe jag svarar då nej så dum jag är och då säger han okej typ han frågar sedan mig vet du vem det är då säger jag nej igen och sedan säger han hejdå och kickar mig ur vct sedan hoppar jag in i vanliga gäng vct trodde jag skulle bli bannad direkt men tydligen inte så efter typ 20 minuter så blev jag bannad och indragna alla roller det var exakt det som hände innan jag blev bannad. JAG FÖRSTÅR TILL 110% varför jag blev bannad av dig hapy men hade varit jävligt schysst av dig om du kunde gett mig en till chans lovar att jag ska skärpa till mig nu och kommer inte bryta något mer mot serverns regler!!!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban jag gjorde fel genom att bryta mot serverns regler. Jag gjorde fel genom att inte erkänna till hapyxz att det var jag som låg under bilen med en emote det är då en emote man gör i f3 så jag emote abusade alltså så nej det var ingen felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare ganska många gånger innan och har tagit lärdom av dom inte just då kanske men nu förstår jag problemet och jag ska börja ta detta på allvar nu och sluta lalla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat erkänt direkt när jag såg att hapyxz skickade ut

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag inte att man inte ska ljuga i support och inte heller göra regerbrott!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka