Accepterad RPSvenne | Medlem ansökning [Milo_coca]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RPSvenne

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199018346979/

Vad är ditt namn i verkligheten? sigge

Vad är ditt discord namn? RPSvenne#8374

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sigge Olsson och är 22 år och kommer från Kalifornien i dem rika delarna, han har förut varit i mycket trubbel där och då kommer till Sverige för att få det lugnt, han tänkte att staden Unive skulle passa honom. Hans föräldrar är döda och han kommer till Unive med några miljoner pengar. Han är lätt att trigga och blir sur lätt. Han är väldigt social och älskar att skaffa nya vänner och prata med folk. Han är lätt att diskutera grejer och fattar nästan allt folk säger till honom, han kan prata Svenska, Engelska. Han är bra på arbeten som t.ex att bygga, han har street raceat en gång i tiden och vunnit flera priser. Han hoppas han kan skaffa fler vänner. Som sagt, mina föräldrar blev dödade av ett gäng ''Cartelen'' tillbacks när jag blev född någonstans runt där, polisen tog in mig och jag växtes upp i ett ungdoms hem. Min riktiga hårfärg är brun, bruna ögon och älskar färgerna vit,svart, röd och flera. Jag är runt 190 cm lång och stor grabb. Min gubbe är galen när det kommer till att köra bil och kör skit snabbt. Min gubbe är samt skit snäll och älskar att hjälpa och dela med sig, om hans kompisar blir attackerade kommer han hjälpa dem och om dem behöver hjälp är han där för dem som en riktig broder.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska få bli verifierad för jag känner att den servern verkar bra och skulle vilja testa en ny server då dem jag spelat på innan inte har så bra rp längre. Jag är även en bra rpar med mycket sunt förnuft i tänkandet och vill alltid att båda sidorna i ett scenario ska ha kul så eet inte blir 100% win rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriös samt erfaren RP. Och då snackar jag inte bara om kriminell RP utan kommer att bidra med så mycket mer om jag får chansen. Har sommarlov nu så lär gibba en del på denna server och kommer under min tid här att ta det väldigt seriöst precis som alla borde göra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar satt det går bra för dom andra i spelet och inte bara än själv!

Hur hittade du Unive? Twitch om jag ska vara exakt tror det var cosmo.

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka