Vidare till intervju RpNörden | Medlem ansökning (lojtan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

RpNörden

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? PerfectGinger#1949

Vad är ditt födelsedatum?
3 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Linus joanson . Han har en fader Som heter Örjan men i förlossningen så dog hans moder och han lärde aldrig känna henne. Linus har haft en tuff uppväxt med sin ensamstående fader Örjan. Örjan behövde ta med linus nästan över allt och kämpade hårt över 12 timmar om dygnet för att ha råd att överleva. Efter linus har växt upp så börjar han tänka efter vad han ska bli i livet. Han har haft det fattigt och har växt upp i slummen det blir tillslut att han kommer in i den kriminella världen men då lämnade fadern honom. Fadern blev så ledsen och arg att all den ilskan ledde till att han startade upp en egen Mafia som är framgångsrik idag och ända sen han fick se hans fader på nyheterna så har han letat efter honom och tillslut hittat honom. efter ha varit med han så skapar dom en bra koppling och linus mår bättre än någonsin. Ragnar Är originellt från norrland men har då nu flyttat Till Unive vart det nu än ligger:).

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill kunna hjälpa folk som tjänsteman och göra staden tryggare, folk ska kunna prata med mig om dom vittnat något men ett gäng hotat dom, jag vill göra så att brottslingar hamnar bakom galler. Rättvisa för staden är det jag vill.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att tänka på att båda sidorna ska ha kul och man inte ska spela för att vinna ett scenario jag spelar alltid för motpartens vinst för att alla ska ha roligt när man rpar, och man ska försöka få det så kul som möjligt för båda parter.

Hur hittade du Unive? Spelat här förut

Senast ändrad:
Tillbaka