Accepterad Roziii | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Roziii

Välkänd Medlem
Meddelanden
7,392
Reaction score
221
Vad är ditt namn i verkligheten? Roziii

Vad heter du på discord? roziii

Vad är ditt Hex:ID 110000142305c24

Ange ditt födelsedatum 29 Januari 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Brukar komma online på datorn runt 16:00 till 00:00 alltid annorlunda tider.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Varit medlem i ca 1 år innan men tog liten paus från fivem.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Det står 18 när jag skriver /bantotal men många av dessa bans är dubbelbans

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska RPa helt normalt utan att leta fel, men ifall det sker regelbrott osv då ska man ta åtgärdar, beror på vad personen gör så ska man antigen /m'a (varna) eller Kicka/banna. Men helt enkelt en servervakt ska se till att servern är ren från lallare och att spelare kan RPa helt vanligt utan att behöva lalla och bara kunna hålla hög rp nivå.

Varför vill du bli servervakt på servern? Har Rpat på unive ett bra tag, har varit servervakt innan, tänker nu komma tillbaks till RP och eftersom jag har RPat här ett bra tag jag vet att det finns alltid små lallare på servern och det finns alltid folk som lyckas göra regelt brott, det jag vill göra är att se till att dom för åtgärdar och lär sig av sina misstag.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan vara att man absuar sina Servervakt perms t.ex. att reviva sig själv efter att man vart 12ad för att undvika att förlora sina grejer, eller att man använder sig av toggleid för att se vart andra befinner sig under scenarion.

Senast ändrad:
Tillbaka