Accepterad Roy | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roy

Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198317005795/

Ditt Hex-ID: steam:110000115436be3

Vad är din discord tagg? _spo1ler

Vem var det som bannade dig? BubbelGum

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de såg mig göra ett regelbrott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo så de va såhär att jag å ett gäng till var nere och plockade valmo blommor å lite så å då när jag plocka så tänkte ja testa bara för å se om de går å gå upp snabbare genom å trycka x för jag hade inte fortsatt tänkte jag å då så gjorde jag det å jag gick upp från marken tidigare än vanligt fast fick endå vänta kvar den tiden som de brukar vara innan ja kunde röra mig då å så tänkte ja de ger endå ingen advantage till mig ingame så ja fortsatte för ja typ tyckte de va skönare å göra så å efter en stund jag gjort det så blev jag bannad i 7 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktigt skulle jag nog inte påstå direkt de är ju då emote abuse de mest jag som inte tänkte så mkt å så

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja tidigare minns nog inte alla men runt 2-3 bans en av de var för min kusin då spelade på min dator när jag var iväg då jag ej hade uppsyn till den å körde på en annan fivem server men de löste sig, Hur jag då hade kunnat förbättra mig ja enkelt sagt tänka mig för som sagt men jag gjorde dedär för å testa å är hemskt ledsen över det å jag hade ju som sagt sett i alla fall i minna ögon att de inte var nån advantage för mig ingame men jag kommer inte göra om de har lärt mig de nu sen klockan var runt 00.00 de va sent också visst de inget me saken å göra regelbrott e regelbrott å rätt ska va rätt men jag är väldigt ledsen över dehär misstaget jag har gjort och önskar värkligen på att kunna spela på Unive ja även då kallat från mig iaf Sveriges om inte världens bästa rp server med seriösa staffs som värkligen är aktiva och en riktigt passionerad ägare :D

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja som sagt när jag såg att jag endå reste mig upp även om de ksk inte gav mig advantage då skitit i de för de hade varit samma sak om jag ej använde mig utav X där

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de är klart jag har jag har lärt mig å inte göra om de för de hjälper mig inget ingame å sen så blire ingen kul rp å värkligen inte värt å göra som sagt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka