Accepterad Roy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roy

Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197960287930

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? biggie352_51298

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: IMG_1410.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde ett terrodåd och skrev i twitter dåligt om 320

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde ett terrodåd och sköt på sjukan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban det var jag som gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja de har hänt då jag gjort ett par misstag spelat sedan 2021 så de har hänt men har lärt mig mycket av det faktiskt å utvecklat min rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänka mig för ,hur detta blev var då att jag satt å drack en kväll å tröttnatt på rpn å fick för mig å betta med vänner att om min kusin kommer hem till mig får han göra terrodåd på mitt konto å de va en sån sak som hände när jag drack ångrar värkligen detta då jag har alltid kört på unive å det har varit riktigt roliga minnen vill såklart komma tillbaks och kan garantera att detta ej händer igen nyss kommit hem efter 6 månader i spanien å e riktigt sugen på börja spela igen samt köpa ped krim å gorilla samt privatinköp igen samt börja streama nu när jag blivit 18 då jag har inkomst också hoppas jag får en andra chans dehär kommer ej hända igen tack för mig mvh

Har du lärt dig någonting efter din ban? Js absolut de har jag min rp har förbättrats för bannen har hjälpt mig att förstå minna fel å lärt mig å kunna reflektera så det ej händer igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Gör du nåt mer skit kommer du inte tillbaka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka