Nekad Roxx14 | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

p4tr1ck_real

Medlem
Meddelanden
290
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? Patrick och P4TR1CK_real

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Axel Sundkvist, han har haft en bra och trygg uppväxt han kommer från norra sverige, hans mamma heter Julia och hans pappa heter Tobias, Tobias är 53år gammal, och Julia är 49år gammal. Axel är född 2005. Han har mycket intresse för att sälja, köra och modifiera bilar, hans favorit bil är Mercedes benz b 800 han har haft en import b800 med en woody på bagage luckan, han tycker också om att vara med famlij och vänner. Han har mycekt framtidsplaner då han skulle vilja joina ett gäng och känna mycket pengar. Han har mycket problem med kärlek då hans senast kärlek gick åt helvete efter att hans ex partner gick bort i en bilolycka efter att hon hade cheatat på han med hans bästa kompis. Axel kommer skaffa en ny 1of1 import bil från Tyskland.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra, rolig och trevlig rp för båda parterna. jag kan också bidra med realistisk rp. Jag kommer även bidra med en social och bra rp, jag kommer även lägga mycket tid på min rp och försöka bidra till att servern ska få bättre och soicialare rp. Tycker dock servern har jätte bra rp men kommer ändå försöka.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska göra vad som helst för att vinna alltså att man inte bara spelar och gör det scenariot för sin skull utan för båda parterna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM är att man dödar folk utan anledning. VDM betyder vehicle death match de betyder att man använder sin bil för att kunna döda någon. Sunt förnuft betyder att man ska göra som om man skulle ha gjort det irl till exempel skulle aldrig jag gått in med en pistol på en polisstation irl och då ska man inte göra det ingame heller, eller att man tar och skjuter på polisen efter ett trafik stop.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget speciellt men jag kommer skaffa import bil in på servern...

Nekad.
Anledning:
Du pingar MAs, för att få sin ansökan tagen.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka