Accepterad Roxx14 | Medlem ansökning [.ida_.] [1DrTimE1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

p4tr1ck_real

Medlem
Meddelanden
290
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Stefan

Vad är ditt discord namn? p4tr1ck_real

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Axel Sundkvist, 18

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kreativ, snäll, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mamma död och Pappa som jobbar hela tiden, mina framtidsplaner för min karaktär är att han ska vara kriminell, skaffa mycket pengar och nya kompisar även att han ska komma i kontakt med sin gamla kompis som han inte har träffat på 5 månader

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra, rolig och trevlig rp för båda parterna. jag kan också bidra med realistisk rp. Jag kommer även bidra med en social och bra rp, jag kommer även lägga mycket tid på min rp och försöka bidra till att servern ska få bättre och soicialare rp. Tycker dock servern har jätte bra rp men kommer ändå försöka.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att båda parterna ska ha roligt, alltså att man inte ska spela bara för att vinna utan att man ska spela så att man har roligt och att båda parterna ska kunna vinna och inte bara en själv. Ja det är roligt att vinna men man måste även göra ett scenario så att båda parterna har roligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, men kommer inte ihåg vad jag gjorde det var ett bra tag sedan.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, RDM är att man dödar folk utan anledning. VDM betyder vehicle death match de betyder att man använder sin bil för att kunna döda någon. Sunt förnuft betyder att man ska göra som om man skulle ha gjort det irl till exempel skulle aldrig jag gått in med en pistol på en polisstation irl och då ska man inte göra det ingame heller, eller att man tar och skjuter på polisen efter ett trafik stop.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Vidare till muntlig intervju, Du har 72h på dig att ta den innan din ansökan automatiskt nekas!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka