Nekad Lukasnil | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukasnil

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? lukas3528

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mohammed Nilsson 22 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, hjälpsam och pålitlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mohammed Nilsson växte upp i en tuff miljö där möjligheterna var begränsade och överlevnad var prioriterad. Han blev tidigt involverad i småkriminalitet för att klara sig, vilket så småningom ledde till mer avancerade brott. Under uppväxten saknade han stabila förebilder och utbildning, vilket bidrog till att kriminalitet blev ett sätt att navigera världen. Trots sin kriminella verksamhet har karaktären en egen moral och är ofta driven av behovet att skydda nära och att skapa en bättre framtid för sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har mycket erfarenhet inom rp och jag kan bidra till bra scenarion där båda parterna kan ha roligt. Jag har en väldigt seriös rp och tänker alltid på suntförnuft för att bidra till en bra rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska göra roliga scenario för båda parterna och inte bara för sig själv eftersom man ska alltid ha roligt i rp och inte bara tänka på sin egna vinst

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag bröt mot suntförnuft en gång och blev bannad sen efter har jag lärt mig att man ska alltid rpa med suntförnuft och tänka en gång extra

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM VDM COPBAIT FEARRP METAGAMING NLR COMBAT LOGGING POWERGAMING

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är lugn och sansad, trevlig och mogen av mig

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga - Duck

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka