Nekad RoXx. | Ansök till whitelist ansvarig [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
R

RoXx.

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn i verkligheten är Robert.

Hur gammal är du? 14

Vad heter du på discord? RoXx.#0429

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kommer att kolla whitelist ansökningar väldigt väldigt ofta. För tillfället så satsar jag inte så mycket på RPn utan jag försöker utveckla Multistaden i sig med bra erfarna whitelistspelare. Som sagt så är jag oerhört aktiv i forumet och kan därefter kolla efter skriftliga ansökningar till whitelist. När det gäller skriftliga ansökningar så är jag mycket noggrann och läser igenom samtliga frågor för att sedan kunna utse om det är passande att tilldela individen whitelist eller inte. Nu när det är skoltid så prioriterar jag läxor såklart, men för tillfället så har vi inga läxor vilket underlättar främst för mig. Om det inte är så att jag har läxor så kommer jag alltid att prioritera ansökningar både muntligt samt skriftligt. När jag väl kommer hem från skolan så brukar jag ägna mig tid åt att läsa skriftliga ansökningar från 16:00 - 17:00. Sedan så tar jag en paus till 18:00-19:00. Från 19:00 - 20:00 så tar jag muntliga och jag kommer även att granska tre till fyra gånger i halvtimmen. Både i forumet och i

Hur aktiv är du i discorden? Jag skulle säga att jag är mycket aktiv i discorden och kollar ungefär två gånger per tionde minut för att kunna se om det är någon som är villig att ta en intervju. Jag har två skärmar vilket underlättar för mig att se om det är någon som vill ta en muntlig intervju osv osv.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill bli WL-Ansvarig eftersom att jag tycker att det är ett oerhört roligt och spännande jobb. Jag har som sagt varit wl-ansvarig på Multistaden tidigare men blev senare demotad efter ungefär två veckor. Detta eftersom att jag skulle testa en annan server i ungefär tio minuter vilket självfallet var mycket fel av mig och detta kommer aldrig att upprepas igen. Jag vill även bli wl-ansvarig eftersom att jag vill att fler erfarna spelare ska bli välkomna till servern. Jag vill även bli wl-ansvarig eftersom att jag vill få mer upplevelse av detta fantastiska och roliga jobb. :)

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag tycker att just jag ska bli wl-ansvarig eftersom att jag tycker att jag passar för detta jobb och är otroligt mogen och godhjärtad mot andra. I och med mitt mognande tillstånd så kan jag utse om det är passande att tilldela whitelist till personen eller inte. Jag tycker att just jag ska bli wl-ansvarig eftersom att jag vill att fler spelar med hög RP nivå ska bli whitelistade eftersom att servern så småningom kommer att sätta på whitelist. Då kommer jag att godkänna alla som känns lämpliga för RP.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka