Rostig-macka
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Bruhn
Vad är ditt discord namn? Rostig-macka
Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2004
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gio Qvist 21 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Självsäker lite små kaxig men endå snäll och trevlig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han har haft en tuff uppväxt och kommer inte på någon annan väg en kriminaliteten
Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra och ärligt rollpspel och följa reglerna
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ifall din karaktär dör i ett scenario, då gäller 12 timmars-regeln. Det innebär att du inte får spela på karaktären förens 12-timmar sen den dog
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag aldrig
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR New life rule betyder att om du dör i ett scenario så minns du inget från det scenariot.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inget specielt
Vad är ditt discord namn? Rostig-macka
Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2004
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gio Qvist 21 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Självsäker lite små kaxig men endå snäll och trevlig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han har haft en tuff uppväxt och kommer inte på någon annan väg en kriminaliteten
Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra och ärligt rollpspel och följa reglerna
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ifall din karaktär dör i ett scenario, då gäller 12 timmars-regeln. Det innebär att du inte får spela på karaktären förens 12-timmar sen den dog
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag aldrig
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR New life rule betyder att om du dör i ett scenario så minns du inget från det scenariot.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inget specielt