Nekad Trahhh | Medlem ansökning [Kevin Cow] [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trahhh

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? philippe_potatisbulle

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mustafa, Ali 20 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,Rolig,Försvarande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mustafa växte upp i en vanlig förort i Stockholm och hade alltid ett intresse för sport, särskilt fotboll. Efter en allvarlig skada vid 16 års ålder tvingades han släppa drömmen om att bli professionell spelare. Han började umgås med fel personer och blev involverad i småbrott som snatteri och stöldgods. Vid 18 års ålder gick han med i ett gäng och började sälja droger för att tjäna pengar. Vid 20 års ålder tröttnade han på det kriminella livet och vill nu lämna det bakom sig. Han har börjat intressera sig för investeringar och funderar på att lämna staden för att starta om, men hans förflutna är något han inte kan undkomma helt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar att skapa karaktärer som har en utveckling och förändras över tid. Jag gillar realistiska och intressanta scenarier där både jag och andra spelare får en chans att utforska våra karaktärers relationer och konflikter. Jag gillar att göra RP-interaktioner dynamiska, där vi både kan ha roliga och allvarliga stunder som gör spelet roligare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att vara medveten om att ett bra RP-scenario inte alltid måste sluta med att man själv vinner. Ibland kan det vara bättre att förlora för att ge motparten en chans att utvecklas och skapa en mer intressant berättelse. Till exempel, om jag är i en biljakt med polisen och vet att de har en bra chans att ta mig, kan jag välja att ge dem en bättre chans för att göra det mer spännande för oss alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja en gång fick en tillsägning av staff för gjorde en glitch med en cykel som gjorde att den gick i 90km/h

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Döda någon utan anledning. FearRP: Inte visa rädsla när någon riktar ett vapen mot dig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tror inget mer skulle vara relevant
 
Du måste ha samma discord och steam namn vänligen byt jag skickar vidare dig men du bör ha fixat detta innan intervjun

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
 
Jag har epic games gta som jag spelar unvive på så går inte riktigt
 
ja jag fixar direkt men kan liksom alla roleplay regler o så men är de ngt som jag behöver plugga på lite extra av frågorna ni kommer ställa. (kan inte ha det namnet som jag har på dc det är en bokstav för stor hur ska jag göra?
 
Nekad
Anledning:
Passeringstiden på 72h har löpt ut, lycka till nästa gång!
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
 
Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top