- Meddelanden
- 65
- Reaction score
- 4
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo
Vad är ditt discord namn? Rosenh0lm
Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Wille Lopez West, född 1993
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Framgångsrik, intresserad och fascinerande
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han gillar att arbeta med fordon. Han har gått fordons linjen i gymnasiet och fortsätter inom den fronten nu med att ha intresse om bilar och motorer. Just nu arbetar han på en restaurang som heter mcdonalds och hänger med sina polare. Han vill dock försöka komma in på polis högskola och gå den vägen i livet till att bli polis. Dessvärre har han kommit in i den kriminella världen på vissa fronter och hjälper sina vänner som ligger i skulder. Han hjälper sina vänner genom att sälja mestadels av narkotika och drar in enorma summor pengar genom det. Hans dröm är att kunna köpa sig sin drömbil som är en Ford Mustang.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med långa och roliga scenarios för medborgarna på unive. Jag kommer se till att hålla en väldigt bra social rp och hålla unives sociala rp i liv och inte få de till att folk i mitt umgänge går runt och skjuter hej vilt och bara spelar efter att bli så maktgalna och få massa föremål osv. Kommer göra mitt bästa för att kunna stötta poliskåren och göra en trygg arbetsmiljö inom kåren för att de kriminella inte ska ha så högt övertag över polisen.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rpa efter ett roligt scenario och inte för att vinna exempelvis bara döda för att sen loota och få massa grejer eller använda en kompis på motsidan för att vinna.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har fåtal gånger blivit bannade och då har det varit lite mildare så som VDM då man råkat köra över nån tex
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, som innebär att man slår eller dödar annan spelare utan anledning. VDM, som står för att man använder sitt fordon som ett slags vapen.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle påstå att jag skulle vara en intressant karaktär och en bra rp spelare för servern
Vad är ditt discord namn? Rosenh0lm
Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Wille Lopez West, född 1993
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Framgångsrik, intresserad och fascinerande
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han gillar att arbeta med fordon. Han har gått fordons linjen i gymnasiet och fortsätter inom den fronten nu med att ha intresse om bilar och motorer. Just nu arbetar han på en restaurang som heter mcdonalds och hänger med sina polare. Han vill dock försöka komma in på polis högskola och gå den vägen i livet till att bli polis. Dessvärre har han kommit in i den kriminella världen på vissa fronter och hjälper sina vänner som ligger i skulder. Han hjälper sina vänner genom att sälja mestadels av narkotika och drar in enorma summor pengar genom det. Hans dröm är att kunna köpa sig sin drömbil som är en Ford Mustang.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med långa och roliga scenarios för medborgarna på unive. Jag kommer se till att hålla en väldigt bra social rp och hålla unives sociala rp i liv och inte få de till att folk i mitt umgänge går runt och skjuter hej vilt och bara spelar efter att bli så maktgalna och få massa föremål osv. Kommer göra mitt bästa för att kunna stötta poliskåren och göra en trygg arbetsmiljö inom kåren för att de kriminella inte ska ha så högt övertag över polisen.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rpa efter ett roligt scenario och inte för att vinna exempelvis bara döda för att sen loota och få massa grejer eller använda en kompis på motsidan för att vinna.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har fåtal gånger blivit bannade och då har det varit lite mildare så som VDM då man råkat köra över nån tex
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, som innebär att man slår eller dödar annan spelare utan anledning. VDM, som står för att man använder sitt fordon som ett slags vapen.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle påstå att jag skulle vara en intressant karaktär och en bra rp spelare för servern