Nekad RosecandyđŸ’ȘđŸŒ | Medlem ansökning [.danidorito]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Erik

Vad Ă€r ditt discord namn? RosecandyđŸ’ȘđŸŒ

Vad Àr ditt födelsedatum? 4 Mars 2008

Heter du samma pÄ Discord som pÄ Steam? Ja

Förnamn, efternamn och Älder pÄ din karaktÀr: Min karaktÀr heter Leif Pettersson och Àr 18 Är gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktÀrs personlighet i tre ord? snÀll, smart och omtÀnksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktÀr: Leif Pettersson Àr en 18 Är gammal man frÄn Svergie sen han har varit liten har de uppstÄt problem i hans familj skrik,brÄk,slagsmÄl en oanpassad miljö för nÄgon sÄ ung. hans mamma eller farsa hade inte mycket pengar men Leif som liten sÄg hur de Àldre klÀdde sig med fina kedjor jackor och byxor men Leif hade inte rÄd för nÄgot av det. Sen Leif blev nyfiken av de livstillen som de Àldre lever och börja hÀnga med dom. framtid planer för min karÀkter Àr att Jobba som bilförsÀljare kanske Àven att börja pÄ meconomen

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag som person kommer att bidra med en rolig RP, samt att jag kommer att bidra med en social RP som Àr seriös och har mÄnga timmar pÄ fivem dessutom kommer att lÀra ut min RP nivÄ till andra rpare sÄ att jag blir ett bra rp exempel. Jag kommer att vara en seriös rpare och en rolig person att rpa med sÄ att jag fler folk med mig som kommer att rpa som mig.

Vad innebÀr det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det som innebÀr att spela för motpartens vinst Àr att man ska spela pÄ ett "fair" sÀtt sÄ att bÄde parterna kan vinna pÄ scenariot och ha kul under scenariot ett exempel pÄ att inte spela för motpartens vinst Àr om du ska göra bankrÄn och sedan flyr i en ubÄt Àr trÄkigt för den ena parten fast för den andra Àr det roligt eftersom det Àr en garanterad vinst i scenariot.

Har du nÄgon gÄng brutit mot reglerna? Om ja, vad hÀnde och vad lÀrde du dig av det? ag har tidigare brutit mot regeln Duping och genom att jag vart bannad sÄ har jag studerat mina misstag och utvecklat min rp nivÄ. Det som hÀnde var att jag och en kompis fick en extremt dum ide att försöka dupa ingen av oss trodde de skulle fungera med tydligen sÄ gick de och jag fick perma för de men jag gjorde överklagan och 320 valde ta bort den dÄ jag lÀrt av mina misstag och kommer aldrig ske igen.

Spelar du eller Àr du en aktiv medlem pÄ nÄgon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel pÄ nÄgra av serverns regler? RDM - Random Deathmatch, denna regel innebÀr att man dödar nÄgon utan anledning eller utan bakomliggande scenario. VDM - Vechile Deathmatch, denna regel innebÀr att man anvÀnder sig av sitt fordon som ett vapen. PWG - Powergaming, denna regel innebÀr att man rpar pÄ omÀnskliga krafter som att man inte fÄr ont om man krockar osv.

Vill du berÀtta nÄgot mer om dig sjÀlv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej de finns inte sÄ mycket att berÀtta.

Nekad.
Anledning:
hittar inte discord namn

Du fÄr ansöka igen om 24h. Lycka till nÀsta gÄng!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka