Nekad Rose | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CHAPOTRESS342

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198165699829/

Ditt Hex-ID: 11000010c3eacf5

Vad är din discord tagg? roseaxe.

Vem var det som bannade dig? mariccc0309

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-06 151118.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag körde in i en grabb 1-2 ggr å tog en grabb i th med en kniv på lall eftersom att han drog upp ett vapen för att hota.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på sjukan å råkade köra in i en grabb när jag skulle köra fram för att snacka med en bil. Sen började grabben drygtsäga "moget" ett fler tal gånger vilket gjorde mig lite arg och jag valde att köra in i han lätt en gång till. Efter det så drar grabben upp ett vapen "m23" och går med de för att hota vilket jag och min vän tyckte såg väldigt roligt ut så vi börja skratta. Jag trodde grabben lalla med oss så jag valde att lalla tillbaka genom att hoppa ut ur bilen och ta han i th lite snabbt för att sedan släppa han 2 sekunder efter som ett skoj tillbaka på att han tog upp sitt vapen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. delvis felaktig tycker jag, Jag anser inte att bannen ska vara 17 dagar och jag tycker att det hade räckt med att skriva i ooc typ "bete er" som staffs brukar göra på vanliga sjukan. Allt började egentligen med att jag råkar köra in i grabben och sedan så är han dryg mot mig och jag gör kör på han lite lätt för att vara dryg tilbaka. Sedan att jag får 10 dagar till bann för att jag tog han i th tycker jag är väldigt överdrivet. Jag har ingen aning om grabben fick återgärder för att han drar upp ett vapen på sjukan men de hoppas jag med tanke på att jag fick. Men jag anser att du maric skulle kunna bara bett oss att vi skulle bete oss redan från första början och inte banna mig för att jag tog han i th. Det var liksom ingen där och jag höll han i th 2 sek max för att lalla med han eftersom att han drog vapen på mig. Jag kan rp.a och allt detta var egentligen bara onödigt från mitt och hans håll och jag förstår ändå att du vill ta återgärder på oss maric. Men jag anser även på andra handen att banna mig 17 dagar är överdrivet det är en halv månad för något man barta skulle kunna säga till om före. Jag ber även dig maric att du ger mig en ny chans och unbannar mig för att jag har sett igenom mitt fel och jag ska inte lalla på dethär sättet igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har rp:at på unvie serdan det hette multistaden snart 4 år sedan alltså. Jag har haft allt ifrån perma till mindre bans men i slutändan har det blidat mig som rp:are och jag vet hur man rp:ar bra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja men såklart att jag helt enkelt bara kunna säga förlåt när jag råkade köra in i han från första början, sedan hade jag kunnat visa en högre rp än han och inte brytt mig när hand drog upp ett vapen. Jag skulle helt enketl bara kunna bry mig lite mer om mig själv istället för att göra regelbrott bara för att han gör det och jag skulle kunna skippat att ta han i th som ett lall.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag kommer härdan efter bara tänka på min egna rp. kommer inte ta efter andras dåliga rp och låta det drabba mig. Och jag kommer såklart aldrig gå å ta någon i th igen utanför sjukhuset i snady även fast de är på lall, vill även tillägga att jag har varit helper också och jag förstår ändå varför du tog återgärder men jag hoppas ändå du kan se från ittt perspektiv och lita på att jag kan bete mig och rp:a bra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka