Nekad Rose | Ban Överklagan (flake)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

CHAPOTRESS342

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198165699829/

Ditt Hex-ID: 11000010c3eacf5

Vad är din discord tagg? 𝓡𝓸𝓼𝓮🪓#0872

Vem var det som bannade dig? Flake#7633

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Rose bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde regelbrottet krim utan krim samt ooc ingame.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg att en annan spelare skrev i ooc och då skrev jag med han i ooc och rp:ade på hans svar i ooc. Han bad mig komma ut från huset i ooc och jag gjorde det och när jag var framme så gick jag iväg med han en bit bort från alla andra och drog upp min pistol och sa ''jag har skjutigt idag som icke medlem'' vilket jag ljög om som Flake kunde se i shoot loggsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle ha haft bann men verkligen inte permabann i mina ögon, jag anser att krim utan krim och ooc ingame inte är perma så jag tyckte dom tog i lite väl mycket. Jag hade kunnat tänka mig kanske 2-3 veckor bann men inte permabann. Det var inte så att jag använde ooc ingame i scenariot och jag har inte skottat med vapnet jag hade (det finns i logsen) men även står det i bannen att jag skotta. Flake utgick bara från mina ord ig och antog att jag hade skottar utan att faktiskt ta reda på sanningen vilkej gör mig lite frustrerad faktiskt. jag kan så mycket bättre av mig och jag skulle verkligen villa ha en ny chans för att visa att jag faktiskt kan rp:a bra. Så om man sammanfattar detta så fick jag alltså en pistol som icke krim som jag absolut inte använde och jag tg ooc ingame men inget jätte grovt. SÅ permabann var grovt i mina ögon.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har spelat på unive i ca 2 år tror jag och på dom åren har jag varit bannad. Allt ifrån små banns till en permabann förut som jag senare blev unnbannad på. JAg har även haft ip bans för något min bror gjort. JAg har varit ip perma bannad förut för saker jag inte gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat ge tbx vapnet eller bara kastat iväg de och jag skulle kunna undivka att ta ooc till ig även fast det inte var en sån big deal. Jag tänkte inte när jag fick vapnet och jag hade inga planer om att hålla på att skotta med det heller. JAg ångrar att jag inte gav tbx vapnet eller kasta iväg det.Och sedan dehär med ooc ig, jag gjorde först tänkte sen något som kan vara vanligt. jag vetom att det var ett regelbrott men tänkte inte riktigt på konsekvenserna vilket jag ångrar nu. JAg vet att jag an så mycket bättre än detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kmr nog aldrig mer ta emot ett vapen utan bär kriminell rollen och jag kmr tänka extra noga nu på att undvika ooc chatter till ig även om det handlar om en liten grej. Det är absolut inte roligt att vara p-bannad när jag vet att jag kan rp:a bra och att jag nu vill börja rp:a igen. Jag har haft jätte bra rp förut och det är också då jag har uppskattat unive som mest, så nu känns det skit tråkigt att sitta här och vara p-bannad när man så gärna vill rp:a. SÅ jag skulle verkligen vilja ha en till chans av er för jag vet hur roligt det är när man rp:ar bra och jag ångrar detta väldigt mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Tillbaka