Nekad Rose | Ban Överklagan (Blacky)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

CHAPOTRESS342

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198165699829/

Ditt Hex-ID: 11000010c3eacf5

Vad är din discord tagg? 𝓡𝓸𝓼𝓮🪓#0872

Vem var det som bannade dig? Blacky

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-15 225802.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hade en oseriös rp under en kidnappning där jag begick regelbrottet krim utan krim samt rdm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Yes det var så att jag å några vänner kidnappade en grabb utan en anledning samt utan den krimminella rollen. Under detta ogiltiga scenariot så hade jag även en oseriös rp genom att jag skratta och nämde saker som verkligen inte stämmde. Sedan så dum som jag är så väljer jag att avrätta grabben vilket jag ser till 100% är fel från mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta är ingen felaktig ban, men jag känner att jag har tagit till mig å lärt mig av mitt misstag/bannen. jag är medveten om att det jag gjorde var fel och det visste jag redan från början av scenariot. Detta är något jag ångrar nu men det är ju som sagt lätt å vara eftersmart. Men jag vet att jag kan så mycket bättre och jag skäms nästan över den tanke/rp jag hade där och då. Så jag skulle jätte gärna vilja ha en extra chans å bevisa att jag kan rp:a bra. För det jag gjorde kmr inte hända igen och jag skäms över det och jag vet också att jag gjorde fel, jag borde helt enkelt inte kidnappat han eller ens ha en kniv på mig utan krimrollen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har spelat på denhär servern några år och fått både permanent ban men också mindre bans. Senaste bannen var en permanent ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade helt enkelt inte haft en kniv mot mig samt aldrig ens få tanken av att kidnappa han och om jag väl skulle göra det skulle jag iaf kunnat göra det seriöst. Å jag vet att jag kan bättre än så som jag gjorde, det var inte så att jag blev skit förvånad över bannen för jag hade i åtanke att det jag gör kmr leda till ban. men smartare kan man lugnt säga att jag skulle kunna vara.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! detta ska INTE ske igen från min del. jag har tagit lära av bannen samt det jag gjorde å detta ska verkligen INTE ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Vill att du ska sitta ut den 1 eller 2 dagar till,hoppas du förstår eftersom du gjorde fler misstag.

Tillbaka