Accepterad Ros1gard | Ban överklagan -Miileeaaa-

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosengard

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hugo070508/

Ditt Hex-ID: 11000013dc59fc8

Vad är din discord tagg? Rosengard#0381

Vem var det som bannade dig? Miileeaaa

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Är inte bannad ingame tror jag men bara dc bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom dc bannade mig för jag snusade mina perms när jag inte skulle använda dom och jag inte var sv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var såhär, jag har suttit i support 3-4 gånger nu i veckan och försökt snacka med olika helårets att dom ska ta bort mina perms. Då har dom bara sagt att dom ska ta det med en servervaktsansvarig i framtiden etc, då har jag inte gjort något mer med mina perms osv. Sedan så möter jag upp en man utanför sons of anarchy. Jag märker direkt att han sv abusar genom att reviva när han dog av en viss anledning. Då sv bannnade jag honom i 60 minuter för sv abusar. Just då i stunden tänkte jag mig inte riktigt för och det gick lite snett till. Somsagt jag hade kvar mina sv perms ingame och bannnade han men var inte sv i Discord osv, jag vet att detta låter lite dubbelmoraliskt nu men jag ville bara få bort regelbrytaren och tänkte inte riktigt att jag gjorde ett regelbrott just i den stunden, senare under kvällen fick jag alla roller indragna och jag förstod senare vad jag hade gjort fel osv. Detta är absolut inget som kommer hända i framtiden och kan försöka och till och med kontakta någon servervakts ansvarig i pm så mina perms försvinner om jag har kvar dom för tycker det själv är lätt hänt att man använder dom om man väl har kvar dom om något problem uppstår!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättaktig ban men somsagt tänkte mig inte alls för just då och menade inget konstigt eller illa med det. Jag såg ett regelbrott och jag bannade honom. Förstår såklart nu i efterhand att det jag gjorde absolut inte var okej samt detta inte kommer hände igen!

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Endel som är felaktiga som jag löst med staffsen angående det och endel bans som är rätt som jag har fått ta in och tänka på att inte göra om tills nästa gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i och banna honom och vänta tills en av domherre servervakts ansvariga tog bort mina perms ingame och tänkt lite innan jag valde och banna denna mannen och använda permsen såhär! Som en slutsats hade jag helt enkelt bara kunnat skita i att använda permsen om jag ändå visste att dom fanns kvar och jag hade tillgång till dom fortfarande vilket jag inte skulle ha egentligen!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig massor och att man verkligen absolut inte ska använda sina sv perms om man inte är sv egentligen om man har kvar dom för då kan det hända drastiska återgärder.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår och det kommer somsagt inte hända igen. Tänkte bara inte på det just i stunden!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka